Hati-hati yang berdetik..

8 Jun 2008

memory di hati..

lagu yang paling aku suka sejak kecil lagi... pertama kali dgr sewaktu aku skolah rendah di johor..

Ku cari Damai Di Hati

Mengapa kau tergamak sungguh

Memperdaya harapan ini

Tunas kasih yang aku semai

Racun berbisa yang kau sirami

Beginikah balasan cinta

Manis kata di bibir saja

Lembut lidah mengukir janji

Segunung mimpi berkecai kini

Sesalan tidak terucap

Bila kau berubah sikap

Ku sedar siapa diri ku

Kau buat tempat berteduh

Semoga engkau bahagia

Di samping kekasih baru

Andainya engkau kecewa

Janganlah kau cari aku

Biar saja aku sendiri

Yang mencari damai di hati

Airmata basah di pipi

Tak mungkin dapat membasuh luka



memory yang dekat di hati..

mengintai wajah dari serak cahaya rembulan..

abadi kenangan terpahat di hati..

semarak kasih bersemi abadi..

Tiada ulasan: