Hati-hati yang berdetik..

14 Jul 2008

amoi ya amoi...

salam..
cerita di hujung mggu.
baru ada kesempatan nak post kan..
kul 11 hubby ajak g pacific...niat hati sbnrnya nak cari buku sulam reben ni..

terdorong ngn semangat yang sis Tirana tunjukkan, aku nekad nak juga kembali mencari diri aku yang dulu. pusing2 kat popular book...takde lak. yang ada sulam manik je..aku cari sulam reben. nampaknya kena la order dari pn ann kat forum tu. kena cntct kak tirana baliklah, tak tahu dia dah beli belum..semangat berkobar2 ni..
pusing2 dalam pacific...ada sale...adehh..

dinding kukuh yang aku bina dari rumah mula retak. satu persatu terlerai batu batanya...akhirnya...
aku kalah...


sebenarnya aku nak cite psl amoi ni..dia nak pinjam kad pasific aku..
kalau anda ada kad ahli..dapat lah tambahan 10%, kalau ada diskaun 20% dapat lah 30%. so lepas aku bayar aku nya kasut, amoi tu mintak pinjam kad aku. aku ingtkan dia nak terus bayar, rupanya dia baru nak pilih kasut...adehh...huby aku pulak dah tggu kat luar...amoiii yaaa...aku niat ikhlas asalnya nak bg pinjam...tapi bila dah kena tggu sampai 40 minit..adehh..rasa semacam lak dlm hati ni. pulak tu bila aku tanya lama lagi ke..dia tanpa perasaan jwb "kejap kejap"...ikutkan hati nak je amik kad tu dan terus jalan. tapi tak sampai hati lak. tu lah budaya orang malaysia...sepatutnya orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita kita hargai tapi boleh pulak buat muka selamba....amoiiiii.....
kesudahannya 3 4 kali aku kena jwb cal abg yg dah bosan nunggu kat luar...
sempat amik gambar amoi dua org ni..
ya amoi...ingt muka saya ya..

ini amoi tu...2 orang..

hati cam geram..tapi hbag merah kiut dia tetap comei..

pilih pilih amoi...takpe aku tunggu...

leh dia duk sembang2 lagi..ya amoiii..

takpe...aku tunggu..


pastu g tgk cite wanted...not bad...wlpun bukan filem yg aku gemari...ikut je la dh org nk tengok..

abih lewat ptg..
pusing2 beli lilin ni..my teddy fragrance oil dah lama tak semerbak di umah ni..

Tiada ulasan: