Hati-hati yang berdetik..

18 Jul 2008

teringin dan roti jala...

salam..
dah seminggu aku teringin nak makan capati sejak kak nor bawak aku ke kedai di Kulim tu. Kedai tu memang menarik perhatian aku sepanjang aku duk berulang ke Kulim...Abang Capati....dan ermmmm yummmyyy...

pertama kali ke sana ngn kak nor...dan pertama kali jugak aku makan capati. jakun betul...mmg tak penah makan capati selama ni. sedap rupanya. lagipun rasanya dengan pipi yang semakin tembam skrg ni..rasanya capati lebih baik berbanding roti canai. lepas tu asyik duk teringat je capati ngn kari daging tu..adehhh...rabu malam khamis skali lagi aku ke sana ngn huby...ermm..puas hati...pasti aku ke sana lagi...dan lagi dan lagi...

semalam berpuasa...tringin pulak nak makan roti jala. sejak di sekolah dari pagi asyik teringatkan roti jala dan kuzi. mak ajar makan ngn kari ayam...mertua ajar makan ngn kuzi...ermm..dua2 best...
so...ini lah hasilnya...gambar hp tak clear..kuzi cancel sb bahan takde..dah lama tak masuk dapur sebenarnya...hehee...ganti ngn kari ayam...jadi lah...

Tiada ulasan: