Hati-hati yang berdetik..

7 Jun 2008

padang besar n adik ipar...

Salam…

Sakit kepala masih lum ilang..sume gara2 ladang tebu saujana mata memandang. Berpuluh kali ke padang besar, perlis…namun aku tetap alah..macam fobia lak…asyik sakit je pala ni bila melalui ladang tebu…panas membara. Tapi rini pemandangan indah sungguh…sempat la snap 2 3 keping gambar.
Ehh lupa…Welcome utk adik iparku… Slamat menjadi warga utara..hehee…leh le join kza ekk…kita konvoi balik kg malam2 nnti ikut hway grik. Sebenarnya adik ipar aku ni dah bertahun di Muar, Johor. 1 Jun yang lepas dia bertukar ke Sg Petani kerana mengikut husbandnya…
So kul 9 pagi td kami konvoi ke Padang Besar, Perlis….

comei kan...damai je..

suasana dr atas...cuti org ramai..



pilih bag yang nak dibeli..
adik ipar khusyuk pilih gelang... emas??
wajah-wajah aku....
muka ceria aku waktu nak bertolak ke pdg besar...


malas nak senyum...merajukkan sesuatu..


muka bosan menunggu terlalu lama..

hanya ini yang berkenan di hati....
monobo jenama dia....
10rm wey.....
lembut je di kaki...heheee..
ijau ...
*
*
*
*

2 ulasan:

Tirana berkata...

Huaaaa...bestnya jalan2 kat padang besar.. To tell you the truth..Kak tirana ni asal dari utara, kawin dengan orang utara tapi sekali pun tak pernah sampaii padang besar tu..hehehehe

azza berkata...

hehehe kak...
sampai saat sy reply ni pun sakit pala lum ilang kak..