Hati-hati yang berdetik..

4 Jun 2008

..sedih..

2 jun aku dapat sms dari k'nor...ppm kat skolah aku...

"cikgu z***** dapat tukar ke ssksb start 9hb jun'08.."

erkk...zam bertukar..?
tetiba je airmata nak mengalir..
baru 6 bulan aku kenal dia...baru aku rasa serasi...tetiba dia bertukar skolah lak.
terus aku msg dia...

" seyes ke u dapat tukar...sedih hati i ni...
jangan le...tggu tahun2 depan...makin takde org dah kita ni..."

dia balas...

" askum..tgh terkejut lagi ni..D cal i td..."

pas dia msg aku...2 3 org lagi member msg ty sohih ke kabar tu...
apa lagi aku nak cakap..dah tuan punya badan pun sampai nangis2 dah..

pastu k’nor lak cal…cakap dia siap sob sob dah ngn zam tadi…huhuuu
bukak skolah ni sure suram kelas tu…

adehh...sedih lak mengenang bukak skolah nnti aku takleh tgk dah muka ayu dia tapi bsuara lantang. lagi pun sapa lagi teman yang sporting yang nak teman aku g soping2 pas skolah...

sapa lagi yang nak provoke aku supaya perabih duit gaji beli curtain beli hbag...
bila berdua ngn dia dalam keta pasti banyak kisah2 peribadi yang kami share...
dari hal PK mandrem sampai lah hal umahtangga, mertua n ipar duai.
aku rasa dia sekepala ngn aku.
aku pasti rindukan dia..

dia ada utang ngn aku...sblm cuti skolah ritu lagi.
zam...u janji nak bawak i g SSF....kena tunai u..i tuntut...

ni la kawan2 aku kat skolah....
zam yang paling tinggi kat blakang tu...
aku....
sedih..sb ilang seorang kawan yang aku rasa leh berkongsi rasa n cerita...

Tiada ulasan: