Hati-hati yang berdetik..

13 Ogo 2008

ingin berehat...

salam..
sy terasa amat penat...
izinkan sy berehat seketika...
sampai masanya sy akan kembali menarikan kata di maya ini...

sy rindukan terengganu..




..benar-benar rindu..


moga terdetik kekuatan saat sy memejam mata seketika..

17 ulasan:

Akak berkata...

Salam Azza...

Lain jerr bunyi nyerr, nak cuti balik Terengganu yea dik? Kalau dah ada rasa rindu tu elok lerr jengah kesana..

farah aminuddin berkata...

salam kak azza..
nk rest dr blogging ke...

meo188 berkata...

pewiiiit... steady kak long. posing maut gitu2.... :p

cendawanintim berkata...

meh ler teganu..nanti kita blanjer kopok..

kamar hati berkata...

uikssss....napa ni kak....alahai rindu eek....balik la sana tuk hilangkan rindu yg bertandang tu k... :)

KAKTINY berkata...

rindu tengganu yer.. amik cuti.. chow jer ke sana..

adakalanya bila penat dan letih menerjah minda. semua jadi gelap dan rindu mula mencengkam jiwa..

~Cinta Milo Ais~ berkata...

takpe kak azza..kalau rasa penat take ur time and have a gud rest okeh..:)

azza berkata...

salam..
mekaseh sume...

suara berkata...

salam azza...
Rindu... terkadang rasa seperti ingin memutar kembali kenangan semasa berada di situ... disaat itu.. ketika itu...
Terengganu... su pernah sekolah kat sana. Lama dulu. Rindu jugak pd Trg, tapi tak ada apa yg tinggal utk su disitu, hanya kenangan.
Tahun lepas su kesana beberapa kali. Jengok anak buah yg belajar di sana dan ke P.Perhentian dgn kekawan opis ambil ambik lesen scuba diving.
Ish... cerita ttg su pulak.
Apapun Azza... luangkanlah masa utk melepaskan rindu azza tu. Cepat kembali utk menulis lagi ye... Su suka baca tulisan Azza. Pasti rindu kalau Azza lama berdiam diri nanti...

azza berkata...

salam su...
mmg tiada apa lagi yg tinggal..namun kenangan tu terus hidup dlm diri kita kan..
benar2 rindukan terengganu...sekolah n membesar di sana...setelah berkahwin merantau ke sana sini..kembali utk sambung belajar disana...terlalu byk kenangan yg sukar dilupakan..terasa tenang dan damai dengan menyelak satu persatu helaian yang tak lapuk dek edaran masa itu...

tkaseh sb salu lawat ke blog azza...

ras-adieza berkata...

azza

semoga mendapat rehat yang cukup dan kembali ke alam maya dengan hati yang berbunga2 macam sutera batik terengganu.

ryann berkata...

bila sudah terlalu...lebih baik baik berhenti sementara dan kembali semula dengan rentak sentiasa segar. selamat rehat

azza berkata...

kak ras n ryann..
timekaseh...nk cuti skolh dh kan..sy pun akan bcuti lh..

Tirana berkata...

Salam lind.. tengok gambar2 yang terletak di sini...rasa sedih la pulak..monyok aje muka.. Sesuatu yang manis sukar untuk dilupakan begitu juga sesuatu yang pahit..Sesekali ia datang menjenguk kita.. Yang manis tentu membuahkan senyuman yang berbunga pada bibir... dan yang pahit akan melahirkan kesuraman pada wajah..

azza berkata...

kak tirana..
sb tu sy benar2 rindukn terengganu..
terlalu byk cebisan kenangan disana..

Rashid berkata...

hi Azza,
hai dengan melihat gambar Azza tu - jelas tergambar rasa rindu yang mendalam tu. rindu pada terengganu ke atau pada sapa kat terengganu tu?..

saya rindu juga..rindu pada pantai. lama tak melihat matahari terbenam kat sana.

naz ilyn berkata...

Salam Azza..
Sesungguhnya ALLAH sentiasa bersedia menerima curahan dan keresahan umatnya..cuma kita kadang-kala lupa padanya, sedangkan DIA sentiasa menunggu dan menerima..
p/s jadikan DIA teman abadi..kerana DIA sentiasa disisi..doamu sering dinanti..jaga diri..