Hati-hati yang berdetik..

4 Sep 2008

jubah hijau...

semalam sy tgk gambar ni...

dan malam tadi sy mimpi..

rupanya hati sy masih teringatkan jubah ni..

camna ya..

butiknya jauh di kelantan..

sy cuba pakai sb sy nak beli..

tapi bila cb baru sy pasan lengannya ada sikit kotor..

sy minta kurang harga ngn tokey kedai..

selamba dia kata itu kena air..

nnti kering takde kesan..

bila disentuh tak basah..

sy tau beza air ngan minyak la tokey..

rasa geram pada itu tokey ..

sy letak baju terus kuar dari butik..

tapi hati masih teringat..

terbawa2 smpai ke penang..

sampai mimpi-mimpi..

bagaimana ya..

abaikan apa yg terlebih sana sini..sb sy mencuba jubah tersebut tanpa tanggalkan tshirt n jeans..

(masih lum over tembam ..tapi pp rasa makin naik..)


nape ayat sy di atas ada beribu kesalahan tatabahasa..
kerana sy sedang cakap dengan tokey cina itu..

8 ulasan:

ras-adieza berkata...

memang cantiklah jubah tu. Ni kalau dah termimpi kena membelilah. Boleh kut dibasuh tang kotor tu. Kena balik kelantan lah ni secepat mungkin nanti dirembat orang. hehehe

SaDi berkata...

cantik jubah tuu... nampak ayu...

Rashid berkata...

azza, cantik jubah berdaun tu.. sesuai dengan azza.

kin hashim berkata...

calon baju raya la ni yer? dasat penangan jubah nih...sampai msk mimpi! :).

Myza berkata...

Lain kali teringin terus je beli. Kan susah sampai termimpi - mimpi. Jgn sampai masa mengajar pun teringat jubah hijau tu sudah la!Beli.. jangan tak beli!

tiny berkata...

Salam Azza,
dah kalau terbawa kat mimpi baik cari kat lain , mesti ada tu...

wilda berkata...

memang cantik jubah tu kak :) patutla sampai mimpi2..

farah aminuddin berkata...

utk baju raya ke ni kak? mmg ade sehelai je ek