Hati-hati yang berdetik..

25 Sep 2008

salam aidilfitri buat semua...

salam aidilfitri utk semua..
ampun maaf selama terjalin persahabatan andai ada terkasar tutur bicara atau terguris rasa..
moga aidilfitri ini memberi sinar bahagia buat kita semua..



sy tujukan khas kad aidilfitri ini kepada semua teman2 yang sudi mengunjungi blog sy, juga kepada sesiapa saja yang singgah disini walau tidak meninggalkan jejak..sile amik ya..

..sedetik hati..

19 ulasan:

ummi berkata...

Salam Azza, time kasih atas ingatan hantar kad kat akak tu..nnt akak amik eh..Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin...muaahhh!!

aNIe berkata...

Azza...terima kasih..akak dah amik dah...

@LiYaNNuaR berkata...

thanks kak! sya amik wat nambah koleksi peribadi.. ngeeee... bila balik kg nih? meh la singgah omah...

::CeK LaLa:: berkata...

Salam Kak Azza...
Thanks a lot!
La dah amik...
Di blog La pon ade kad tuk akak...
terima lah yer...
Anyway...
Selamat hari raya tuk akak jugak...

Sufi Idany berkata...

thank akak... ida tk leh nak bals ni.... nnt jumpa eh... kek tu akak bgth ek bila siap.... ida balik kg ptg esok
lepas sekolah terus balik....
** ida letih kak...**

~Cinta Milo Ais~ berkata...

thanks kak azza..sayang dia mmuaaaahh...selamat hari raya maaf zahir batin :D

Sufi Idany berkata...

akak ida dh amik....thanks....

bulanbiru berkata...

Salam kak azza,
terimakasih atas kak raya ni...duit raya tak de ke..hehhee
btw, bulan ucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin..
moga kegembiraan jadi milik akak..selamat bercuti ya..hati2 ketika memandu utk balik kampung.

SaDi berkata...

tima kacih kak azza... :D
selamat hari raya... maaf zahir batin... mmmuuuuaaaahhhh...

su berkata...

mekaseh byk2 kak azza...slmt hari raya juga...kalau su tersalah kata,maafkan su ye...hati2 drive balik ke kg tau!

ingat kak azza slalu! :D

aLia-neSS berkata...

hi kak,

thank youuuuuuu sgt2. :)

waa.sedeynye raye d perantauan. sob sob.

dijahsaad berkata...

Salam..Thanks a lot =)

Selamat bercuti! Selamat Hari Raya! =)

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin berkata...

Salam dik azza..
"Sejambak TERIMA KASIH" - atas ingatan & huluran kartu..
Terasa bagai telah bertahun mengenali, wpun usia psahabtn belum pun sthn jagung! Tp itulah kelebihan 'KETULUSAN' dlm meladeni psahabtn.

"Sekuntum KEMAAFAN" - atas kedhaifan & kekurangan, sepanjang gerak tindak & bicara yg tbias & tbekas di kanvasrasa..

"SELAMAT MYAMBUT HR LEBARAN buat dik sekeluarga. SMGA ALLAH MLIMPAHKN RAHMAT KBERKAHAN-NYA buat kalian. Amiin."

Yanmie berkata...

Akakk, tima kasih dh bagi kad raya. selamat hari raya maaf zahir batin. maaf segala silap dan kata, kut2 ada terkasar bahasa.

ras-adieza berkata...

azza

baru akak tau rupa hubby...sepadan dan sedonon hehehe.. terima kasih kerana masih dalam ingatan.

akakpun nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Sebab kita selalu berbicara di ym, chatbox, komen....kadang2 tak perasan terlepas kata yang mungkin menyentuh hati azza, tanpa akak sedari....selamat hari raya!

reena berkata...

tenkiu sis...nanti kite tepek tau.. selamat hari raya maaf zahir batin kalo ada silap dan salah... besok kite dah balik kg...

cendawanintim berkata...

owhhhhh, so sweet, mekasih my laling...

suara berkata...

Salam Ramadhan penuh keberkatan
Salam Syawal yg bakal menjelang
Andai salah mohon kemaafan
Moga bahagia terus berkekalan.

Su nak balik ptg ni... yeyey!!..
Terima kasih atas pemberian... muaahh...

Akak berkata...

Salam Azza...

Akak singgah nie nak ambil kad raya, terima kasih atas ingatan Azza..

Selamat Hari Raya, mohon maaf andai ada salah dan silap yea..