Hati-hati yang berdetik..

30 Okt 2008

tag dr idany sufi...

[1] Bekas kekasih saya adalah :
waaa..adehh...nti ramai yg terluka...biarlah rahsia aci tak da..hikss..

[2] Saya sedang mendengar :
lagu miss tres hermanas dr hp sy...jap ekk..ada cal...

[3]Mungkin saya patut :
tinggalkan laptop n siapkan mana2 yg utama dulu(kek utk esok lum siap)..tapi taklehhhhh...

[4]Saya suka :
surfing..kuar jalan2..soping2...g sana sini ngn abg..tgk sunset n pelangi..
ermm..dah lama tak tgk pelangi la...


[5]Sahabat-sahabat baik saya :
sy ramai sahabat baik..alhamdulillah sy dikelilingi oleh mereka yg berhati luhur...
siapa mereka biarlah jd rahsia...ada di sisi boleh disentuh dan bersandar di bahu kala sedih..ada di alam maya setia mendengar tiap riak resah sy..

[6]Saya tak paham :
nape menyepi jika bukan puncanya dari sy...

[7] Saya kehilangan :
coco....!!!!

[8] Ramai yang berkata :
hehee...nampak sombong..ntah la.,.mgkin pbawaan diri sebegitu..wl hakikatnya sy suka sgt bcakap....

[9] Makna nama saya :
bunga yg berseri-seri...
terima kasih utk abah yg bg nama ni pada kak long..

[10] Cinta itu adalah:
memberi dan menerima tanpa syarat..setuju dgn ida..

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :
mengingati sy..?..ehemm..

[12] Saya akan cuba :
menyaipkan kek yg ditempah sblm magrib..sempat ke...adehh..

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
menyintaimu sepanjang hayat...

[14] Telefon bimbit saya :
Nokia N73...RM900...sume gambo kat sini sy snap ngn hp ni..

[15] Bila saya terjaga dari tidur :
sy kena sentuh abg dl..pastu baru cari hp nak tgk kul bape....

[16] Saya paling meluat apabila :
ada org kata pompuan bawak keta terhegeh2...

[17] Pesta/Parti adalah :
tgk dl pesta apa...kl sekadar reunion..mengeratkan ikatan kan..

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
burung ..kaler kuning ijau..lupa nama..abah bela masa duk di Kluang, Johor tahun 80an dulu..

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
sekolah rendah bes..
men bes..
universiti bes..
20an..bes..
skrg 30an..lagi bessss....

[20]Hari ini :
Hari Khamis..ye ekk..

[21]Malam ini saya akan :
buat kek..tgk blog..iron baju..kuar makan ngn abg..diskus psl holiday cuti skolah ni..diskus psl hbag..kasut..eyeshadow..bla bla bla...

[22]Esok pula saya akan :
bangun n sidai kain..g skolah..menari lagii...poco2 n chicken dance...7hb ni anak2 sy nak buat psembahan..

[23]Saya betul2 inginkan :
hbag CR yg pernah sy poskan kat blog nih dl..pink kaler mcm 3 segi shape...lalinggg..u noe whch one kan....comeiiii..

[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
lebam di bawah mata...

[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :
sogo...tapi jauh..
arae sini tak bes..pulau ok..
prangin mall..
queens bay..
tapi sy tetap suka g pasar tani kat tanah merah setiap pagi jumaat..nape ekk..

[26]Makanan Barat atau Jepun :
sy tekak melayu...

[27]Bilik yang terang atau gelap :
bgantung..kl abg ada gelap takpe..kl abg takde sy akan on sume lampu di umah..pastuh abg ngeluh bil letrik tinggi menggunung...

[28]Makanan segera adalah :
apa ekk..takde fev..

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
pd sapa..bila..
td cal abg..kata baiii...
pastuh kwn cal..kata wslm..

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
sureee....

(31) Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?
Alhamdulillah....

[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
Time nak balik penang masa raya ari tu....

[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?
waaa....apa nya soklan...

idany..moga puas ati..heheee..leh la akak masuk dapur wat kek...mmuahs...

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

banyaknyaa.. soalan..mesti letih nak menjawab..

Tanpa Nama berkata...

Dgn TAG ni kenal la sapa Cik IZZA kita

azza_irah berkata...

naam..
hehee..10 minit je sy buat..

papa..
kenal dh ke..sikit baru tu..hehehe

Sufi Idany berkata...

terima kasih kak selesaikan tugasan dgn jayanya.... ida rasa perit2 tekak la lak ari ni.... mcm nak demam.... uwwaaaaaa tk nak laa.... nak exam.... sob3

kin hashim berkata...

e'eh...terkena jugak tag ni dr azza!

azza_irah berkata...

kin..sile jwb dgn gigih..

idany..
mkn ubattt...jgn degill..