Hati-hati yang berdetik..

5 Nov 2008

hadiah dari lepidoptera..


satu lagi award..
seeloknya sy nak anggap ini sbgi satu hadiah..dari seorang insan yang jauh di melaka.
terima kasih tera...
tera antara sahabat maya yang baru sy kenali...lum sempat kenal dengan lebih mendalam, sy dah dapat hadiah ini. mekaseh ye..
maaf jua kerana selalu mengusik tera disinun...(harap tera paham..hiks...) ..
dr guest kpd 1 sukukata...kepada nama yg hampir sama..kepada 2 sukukata...bertukar 2 sukukata yg lain lagi...paham n mengerti....hikss..saja usik2...
ikhlas dari sedetikhati...
moga seri bagai jalinan pelangi ini terus menerangi persahabatan
yg baru bermula ini....

7 ulasan:

Lepidoptera berkata...

hiks3... phm tramat le cik azza, tkde pape la... tk simpan dlm ati pun, dh sll kena usik... hehe

azza_irah berkata...

eheksss..
kl paham takpe..
jgn simpan dlm ati..simpan dlm peti..heheee

ONE ZABA berkata...

kunci elok-elok peti tu....kalau boleh biar kalis bom..hikkk4

Yunus Badawi berkata...

Gunalah peti keselamatan.

Za Nans berkata...

kenapa tk dihangatkn kembali blog2 kita ni ye... syg ditinggalkn cengitu je

azza berkata...

Yunus Badawi..

awk pegang kunci sy ek..

azza berkata...

Za Nans..

ntah kak...susah nak jawab..

hati sgt teringin..rindu..tpi ada sesuatu yang menghalang..

pernah satu ketika..nak jengah pun azza rasa tak sanggup...
alhamdulillah sekarang punya sedikit kekuatan...

apapun...sangat2 indah zaman2 blogging dulu kan...