Hati-hati yang berdetik..

7 Dis 2011

Kerikil | Hati Rapuh..



‎..hatinya telah berubah..
hatinya telah menjadi sekeras kerikil..
hati itu kah yang ku dakap dulu..

padam lampu
gelita
titik dulu.




Za..~ langkah terhenti .. || mula berfikir..

......................cuba mengenang Hari Raya 2011..gelita.

4 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

selamat malam azza..
lamanya tak singgah kesini

ayu sering gak bertanya samada ayu tak perasan entry baru azza atau azza tak update entry

yang pasti ayu rindukan kamu

tabah ya!! insyallah. sinar bahagia buat kamu.

Emy Omar berkata...

Lama tak singgah jengah kak Azza..setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya kak..Sabarkan hati ye

azza_irah berkata...

Selamat malam kak..

tkasih sebab masih ingat n sudi jengah ke sini. Sebenarnya mmg Azza tak update..hehe..berdebu berhabuk...tuan blog pun segan nak masuk apatah lagi orang lain..hehe..

sehat..?
camna bisnes..moga2 dipermudah kan segala urusan akak..

azza_irah berkata...

Emy Omar..

tkasih yang sudi jengah ke sini.
tkasih utk nasihat..hehe..takde apa..saja merapu tengah2 malam sb dh lama tak menulis kan..jadi kekok lak..sb tu pendek je...2 3 patah dh hilang idea..

moga Emy sehat2 selalu...:))