Hati-hati yang berdetik..

23 Jun 2008

mata hati yang penat..

~WHATEVER YOU ARE,BE A GOOD ONE~
..abraham lincorn..
aku dah nak tido. mata penat seharian kat skolah n balik umah ngadap laptop n tengok tv. mata perlu rehat, badan perlu rehat n hati aku jua perlu rehat. nak iron baju n kemas mana yang patut, pastu landing time sementara tggu hubby smpai tengah malam nnti. harap aku boleh lena sekejap sblm hubby ketuk pintu sebab nnti aku kena bangun jugak utk buatkan dia air n segala bagai. lagipun mata semak n pala pening pk nak punggah barang dlm stor bila mak mentua nak mai nnti. lagipun aku mnantu pompuan dia sorang...erkkk...kena tunjuk rajin sket. walaupun dia tak kisah tapi aku kisah n hubby kisah. gitu la tiap kali sdara datang bertandang sure hubby yg kelamkelibut sebuk kemas itu ini...bini dia...? nengok jee...
aku tido dl..hubby balik kang bincang mana nak campak barang yang dah melimpah ruah smpai ke luar tu. penatt....
..hatiku yang penat..

2 ulasan:

.::WaNiE::. berkata...

ha saya tau mana mo campak..buat sale :P

azza_irah berkata...

hehee...meh2...wanie ajak kenkawan mai beli ekk..lelong nihh..