Hati-hati yang berdetik..

15 Jun 2008

bosan..

salam..

arini seharian benar2 membosankan..
hubby ada program pulak..aku tak tahu nak buat apa kat umah..
surf internet klik sana sini tak smpai sejam..dah mula rasa tensen..msg hubby ..
___________________________________

aku..
abg..duk wat apa..

hubby..
orientering...pasni flying fox..
aku..
lambat lagi ke..

hubby..
dlm kul 4 abis la..duk wat apa..

aku..
cepat la balik..bosan..

hubby..
dalam kul 4 eh..
___________________________________________

adehh...
dia tak tahu ke wf dia bosan setengah giler kat umah...balik la cepatttt....
last2...kuar depan belek bunga..sampai tengahari..
benih bunga daisy yang aku semai semggu lepas dah mula tumbuh..hepy rasa nya.
sb aku dah lama tak menanam bunga. dulu masa di kuarters penuh depan umah, tapi sejak pindah ke umah tinggi sume bunga bg pd kawan2 n cikgu skolah tu. aku hanya amik pasu nya saja..masa kt umah tinggi pasu sampai takde tempat aku nak simpan..hehee..

dan sekarang..bila aku dan hubby berhijrah ke umah bawah balik...aku berazam utk melunaskan hobi aku yang tergendala tu..ehhee..

rasa puas tengok bunga2 tu kembang di pagi hari..tengok daun2 keladi ijau mendamaikan ditiup angin. gamba lum boleh amik sb sume masih dlm proses pembesaran dan aku masih dalam proses mencomei kan laman hati aku tu. nanti ekk...

bila hubby balik ptg td..dada aku rasa sesak...macam tersekat susah nak bernafas. dia suh aku baring tapi niat hati aku nak ajak dia kuar jalan. terpaksa tunda lagi la nampak nya niat nak kuar...bosan tul duk umah rini..

pas mgrib hubby tanya nak makan apa...dia g beli...mekaseh...sb sntiasa baik ngn aku.
dada aku masih rasa sesak...tapi aku nak gak kuar..aku kata aku tringin nak makan tomyam kat tempat biasa tu...n nak minum horlick ais dia...

sbnrnya aku nak kuar..hehee..taktik..sb dah seharian aku terperuk kat umah rini...bosan betul.
tapi akhirnya hubby mengalah...bawak jugak aku kuar dengan syarat kul 10pm sb dia nak tgk tv..oraittttt....hehee...ok je asal aku leh kuar...heheee...

so...menu aku malam ni....
tomyam campur..sambal n horlick ais..
hubby cam biasa la....nasi paprik..tak penah jemu...

gamba tomyam takde..malas bawa hp..lagipun aku tau takde sesapa nak cal aku tgh2 malam..
so gamba aku je sblm naik keta...


my persona...keta hubby parking luor..tak muat...

abih la sehari yg membosan kan..esok tak tahu lagi...tapi hubby ada..dia takde prgram esok... so aku takkan keseorangan...

Tiada ulasan: