Hati-hati yang berdetik..

10 Ogo 2008

Actions speaks more than words..

hiksss...sy tertarik dengan setiap perkataan yang tertulis di baju2 ini..macamana ya kalau sy pakai dan catwalk dengan mak abah sy...sudah tentu sy dibambu dan berminggu menahan panas telinga mendengar bebelan...hehhee...










dan sebenarnya..

sy rindukan mak sy...

sy rindukan anak2 buah sy...

12 ulasan:

Akak berkata...

Salam Azza...

Comelnya anak2 sedara, hehe kalau rindukan emak kenalah selalu telefon dia...

Tirana berkata...

Lind..cuti sekolah tak lama lagi ni..balik la jumpa mak dan anak2 saudara untuk melepaskan rindu..

suara berkata...

Salam azza...

Baju-baju tu...? hehe... tak terkata.

Rindu pada bonda, pd keluarga... sentiasa ada, kan? Cuma ada ketika, rindu itu terlalu merantai ingatan....

azza berkata...

akak...
rindu sgt ngn mereka..
tetiap ari cal mak ni..hehe..
bil mmg melambung tetiap bulan..

sis Tirana..
tu la kak...tgh tggu jadual hubby..kl dia outstation nampaknya balik sorang la..

su..
yup..kekadang nak buat keje tak tenang hati asyik terbayang..

cendawanintim berkata...

comel2nyer anak2 buah...patut ler auntie dia slalu merinduuuu..

.::WaNiE::. berkata...

hihi rindu pecut jek balik kg

err mak kak azza kat mana?

aNgRiAni berkata...

waaa...bestnya ramai anak buah :)

Kamsiah berkata...

huhu akak pun tak sanggup nak pakai t shirt ada tulisan mcm tu
lagi satu,ada gamba pelik2...

azza berkata...

yuni....
anak buah pembawa ceria..hehe..

wanie..
kg akak kat t.merah kelantan..mak kat kg la..insyaallah cuti ni balik la..

riani..
pengubat hati tu..hehe..

kak kam..
hehe...bebel tak abih mak sy kl pakai baju gitu..

kamar hati berkata...

sama la kak...saya pun rindukan mak ngan family saya gak....rindu sgt...huhuhuuhuh....

azza berkata...

kamar hati..
akak balik cuti skolah ni..
jom dik..kita reramai balik jmpa mak ayah.,.

BEiB berkata...

Lin pakai ler T shirt tu....semua sesuai utk lin...heheheh
U still look cute in one of those..