Hati-hati yang berdetik..

21 Ogo 2008

penang--kenduri--MAHA--bukit tinggi--kelantan--penang...

salam..
akhirnya sy kembali ke penang..
satu perjalanan yang tidak dirancang tapi alhamdulillah sampai juga apa yang dihasrat di hati. semuanya berjalan dengan sendiri mengikut kesesuaian masa dan situasi.

penat masih berbaki...kebetulan pula mertua dan ipar duai bertolak dari kampung utk ke sini pada pagi ini. mereka akan ke rumah adik ipar dl di sg petani dan sy akan ke sana ptg ini. maknanya esok pasti mereka akan kesini..mahu tak mahu terpaksa lah sy gagahkan diri utk berkemas apa yang tak senonoh di pandangan mata. banyaknya yang perlu disettlekan..aduiii...lenguh di kaki dan badan masih terasa..berjalan seluas MAHA...menapak di bukit tinggi...lenguh badan dan hati di SOGO...bermalam dalam kereta hiksss...memandu tanpa henti dr KL ke kelantan..rehat sehari terpaksa memecut 12.45 tengahmalam ke penang gara2 bas abg terlewat(abg ada PTK arini)...jam 4.30am tadi baru sampai ke penang...

cukuplah sekadar ini dahulu..
memandang keliling rumah terasa berat sgt mata dan kaki tangan ni...terasa sgt nak landing. tapi tuntutan tugas menanti...

sy kena settle kan satu2 dl..

selesai semua akan sy ceritakan satu persatu beserta dengan gambar sepanjang percutian yang tidak dirancang ini. melerai rindu pada anak buah...zureen, iman, irsyad, nadira n insyirah membuatkan keletihan ini seolah tak terasa..juga sesuatu...berwarna merah yang membuatkan minda dan badan sy kembali cergas. terpandangkan sesuatu itu..hati sy seakan berbunga riang..hikss...

bunga-bunga rindu berserakan mewarnai hati yang riang..

10 ulasan:

Nurmala berkata...

wah...
cuti² Malaysia nampaknya ye. pergi Eye on Malaysia??

azza_irah berkata...

hehhe mala...dah pegi dah..naik dah...sronok tgk lampu2...

~Cinta Milo Ais~ berkata...

seronnoknya gi jejalan...musti hati girang hehehe

ku tak sempurna berkata...

aku baca pun aku bole rasakan keletihanmu...
kemas jgn tak kemas...

Kamsiah berkata...

azza...upload la brg2 yg di borong kat kl & kelate tu..:)

cikgooden berkata...

jalan sakan cikgu...hahhahha

ras-adieza berkata...

ku tungggu ceritamu seterusnya.....

ryann berkata...

seronoknya cuti

azza_irah berkata...

time kaseh utk sume..
tgh ngemas smbil update..hehee

suara berkata...

salam azza...

azza pegi MAHA? Su yang dok kat Shah Alam ni pun tak sampai lagi kat sana. huhu...
Eye on Malaysia? Mulanya Su tak tahupun apa tu, lepas baca n3 azza, baru su tahu... Dan su kak tahu pun bila ia wujud. Jakun kan Su ni?

apapun selamat kembali... :)