Hati-hati yang berdetik..

9 Sep 2008

desert dari sheffield dan bunga indah dari eiba..



juga special thanks utk si cantik manis eiba... sb bg bunga ni..
hati sy juga turut berbunga dengan mengenali anda

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dan ini pula...
mekaseh die...
yummy betul desert ni...lengkap dengan cappucino lak tu...
moga jalinan ukhwah sedari dulu tetap berkekalan sehingga ke akhirnya..
aku rindu kenangan di usm...
aku rindu kenangan di kembara..
aku rindu kenangan cafe2 Bakti, Harapan dan Indah..
terasa nak naik balik motor balik kelate dalam ujan lebat...ekekkeke..

4 ulasan:

Su berkata...

sedapnye desert!nyum3! sumernye sweet2 kan...hihi

cappuccino berkata...

hehehheh zmn2 ali setan kt usm dulu hehheeh..klakar plak kalo ingat balik deh..tp pglmn naik motor redah hiway png-kelate tu mmg aku tabik spring kat kite kan hahahahhaha...mmg merempit habissss hehehe...

SaDi berkata...

:) nyum..nyumm...

azza berkata...

SU...
TU LA..SLERA BETUL AKAK TGK..

DIE..
EKEKKEE...ZAMAN ALI SETAN...
UJAN LEBAT GILER MASA TU DIE..SMPI MU DEMAM2...ALIH2 MAK TAK BG BALIK USM NGN MOTO DAH..EKEKEEE..BILA TRINGAT BALIK INDAH SUNGGUH PENGALAMAN TU..SANGGUP JE KITA BUAT APA SJ MASA TU...SEMATA2 NAK BALIK KG..

SADI...
EKEKKE...NYUMM NYUMM...