Hati-hati yang berdetik..

10 Sep 2008

mulakan hari mu...

Dream....... ...... makes all things possible .
Hope........ ......makes all things work .
Love ............ ....makes all things beautiful .
Smile....... .......makes all above work possible .

8 ulasan:

13may berkata...

have a nice day cikgu :)

Cikgooden berkata...

dah lama aku buat benda ni..mengais-ngais..benda hitam kat pic kau. ingatkan ada habuk..rupanya ada taik lalat..ha ha ha)

Harun ( jinggo ) berkata...

salam - singgah kat blog ini.cantik.banyak warna.semuga kita di berkatiNya

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

selamat mengajar cikgu...
dulu ada gak cecita nak jadi cikgu tapi takde rezeki...

azza_irah berkata...

en may..
hve a nice day 2..

cikgooden..
ekekke...sental bg kuat skett..

jinggo..
mekaseh singgah..nnti sy g explore page anda..

rina..
keje apa je asalkan halal kan..

Puteri Ezza berkata...

Salam Cikgu Azza.

Camne dengan bebudak sekolah. Ok tak? Ezza ada bagi wit raye kat blog. Kang datang amik ye, Azza.

azlanlin berkata...

:: Dream :: Hope :: Love :: Smile ::

>> adalah gabungan kuasa minda dan kuasa dalaman diri yang mampu memberi satu letusan tingkahlaku yang luarbiasa hebat! Mampu menarik...

ku tak sempurna berkata...

oh manisnya... manisnya senyumanmu :)