Hati-hati yang berdetik..

17 Sep 2008

kad raya dan persiapan raya..

timekasih kak lawa utk kad raya yg lawa nih..
psl no tipon tu emel kita ekk..
nak konvoi ngn persona..hehe..
sp---bm tak jauh...tak smpai sejam...

rasa lega..dlm 2 arini sy dah langsaikan hutang tag2 n tempek award n gift dari teman2. cuma ada satu lagi dari kin ..sabo ye kin..

arini cuti Nuzul Quran.. cuba cal tok di Mekah, tapi empunya hp berada di masjid dan tok ada dibilik. makcik Nah (empunya hp) kata lagi dalam pukul 10 lebih baru dia balik ke bilik...waktu tu baru kul 5 lebih di sana..maknanya lagi 5 jam. kalau congak2 kat sini...kul 3 pagi sy kena cal ...baru makcik Nah ada di bilik. akhirnya sy terlena depan laptop....tggu 3 pagi...sy cuba malam ni la pulak...

sahur seawal jam 4 pagi dan tido balik..bangun solat n smbung tido..bangun kul 10 sy n huby sama2 ngadap pc....sronoknya hidup bila salu camni..sb selalu lepas sahur mmg takde peluang utk lena...tggu subuh n bersiap ke sekolah. utk negeri2 yang bekerja...keje elok2 ya...

kaki abg dah bertambah elok..sb dah boleh jejak ke lantai...sebelum ni langsung tak boleh. alhamdulillah...tak rugi sy membebel suh g klinik. so aktiviti rini d umah saja..depan laptop. td dah mula kuarkan sume perkakas biskut n kek yg tersimpan di stor. nak kena tgk resepi balik sebab nak g cari bahan2 utk biskut, bahan utk kek keladi dah lama beli. tempahan dah dapat sebelum puasa lagi, dan smlm di skolah tambah lagi 5 tempahan....tepung yg sy beli tak cukup..kena survey kedai kek disini....sb sy lum biasa sgt ngn kwsn BM ni...

ari ari terbaik utk kuar survey n beli bahan sikit2....tapi camna nak g ya...mmg sy akan jd driver tapi camna abg nak jalan ya..sian pulak..terhincut-hincut...

bagaimana ya...

11 ulasan:

rossickky berkata...

ohh Azza pun buat bisness time raya ni ya .Baguslah..

untk abg Azza, kalau tak leh jalan kena lah suh dia rehat kat rumah.

azza berkata...

ros..
hehehe..nak gak dia ikut kak..sy jd drebar takpe...biar dia duk dlm keta je..

@k@kPOKPEK berkata...

buat kuih buat bznes, alhamdulillah..

azza_irah berkata...

@k@k..
kek je bisnes sikit2...biskut raya buat utk makan sndiri je..

Yanmie berkata...

banyak ke tempahan?...Abang dh ok ke?...

azza_irah berkata...

yan..
ada la sikit2 dr kawan2...
abg alhamdulillah..btambah ok..

cendawanintim berkata...

nanti posto kek keladi satu kat teganu tau!

azza berkata...

laling..
beres je..

ras-adieza berkata...

banyak ker dapat tempahan tu?

azza berkata...

KAK RAS..
ada la sikit2..

su berkata...

wah kak azza minat wat kueh raye kan...respek su pd akak!su beli je sket2 dan adik su yg kat kg nak buat kueh katanye...
Abg akak dok dlm kete pon xpe kak,wat teman2 akak..nanti akak pegi sorang,xsronok jugekan...