Hati-hati yang berdetik..

19 Sep 2008

kambing panggang dari kedah..

semalam sy mendapat jemputan ke program Ihya Ramadhan lagi anjuran tempat kerja abang. alhamdulillah...di bulan puasa ini terasa rezeki datang mencurah. program ini anjuran sebuah badan NGO namun pemilihan peserta dan pengurusan tempat, ofis abang yang menguruskannya.


menu utama adalah kambing panggang. mula2 sampai sy terkedu. kambing..? apa lauk yang sy nak makan nnti. segera sy ke meja hidangan, satu persatu sy buka penutup hidangan..alhamdulillah..ada juga daging ayam dan menu lain. chef yang memanggang kambing ini diimport khas dari kedah. memang office abg dan jabatan lain sering mendapatkan khidmat mereka dalam katering manggang memanggang (terutamanya kambing) kerana kualiti dan kesedapan memang terjamin.



cuma sy yang tak lalu...






ketua-ketua sektor..


daging yang dibungkus utk dibawa balik...

(smpai saat ini ada lagi dlm peti ais..sb sy tak sedar sahur pg td..hikss)


masuk ke office abg..sempat sy snap papan schedulenya..

jan-dec...penuh dengan aktiviti...

terkadang samar mampu menyatakan keikhlasan hati anda

dan mampu menenangkan hati orang lain..

9 ulasan:

jinggo berkata...

....kambing panggang.buat telionq bulan2 posa ni......

azza berkata...

bro jinggo..
saja nak bg terliur..ehehe..
tekak takleh terima..

kin hashim berkata...

mmm...mesti sedap bau kambing panggang tuh! :). azza nak tau tak, kat 'pasar tani' kat sini, bukan kambing yg dipanggang camtuh...tp, byk kali gak jumpa k*****r yg dipanggang camtuh... macam ayam pusing gitu...eii... geli tekak rasanya..maklumlah, kita tak biasa tgk..hikhikhiii...

azlanlin berkata...

Semalas-malas kambing untuk mandi, masih mampu membuka selera manusia memakannya...

Bagaimana pula jika manusia yang malas mandi..masih ada manusia lain selera memakannya? Hahahahah

Tirana berkata...

Sapa ada penyakit darah tinggi, elakkan makan daging kambing..hehehe..

azza berkata...

kin..
tu sebab azza takleh makan..eheh..
tapi mmg dr dulu tak penah jamah pun..rasa tak lalu..

cikgu lan..
dushhh..
sy dah mandi 4 kali rini tau..keke

kak tirana..
betul kak..nnti makin naik darahnya..

Sufi Idany berkata...

smlm ida pun buka poser kat luar kat KDE, acha bnjer... pun ada kambing golek tu kak.... menu special lidah bakar lada itam walah...besh sgt.....

azza_irah berkata...

ida..
makan eh kambing..
hehee..akak tak lalu..

@LiYaNNuaR berkata...

sya pun tak lalu nak mamam... kalu bela... lalu jerkk.. hua hua hua...