Hati-hati yang berdetik..

20 Sep 2008

misi hujung minggu..

sesuatu itu telah bermula...

tepat jam 9.05 pagi...sesuatu itu telah mula berfungsi. rasa tak sabar sebenarnya. sebab dah lama sgt sstu itu dijadikan tapak hiasan utk cenderahati yang lain. tersenyum abg melihat sesuatu itu bercahaya...

dalam oven tu adalah almond yg sedang di bake...

cookies pertama sy...almond london..

oven baru dipanaskan..adik dari KL cal..

kak long...buat lebih ye..nak bg pd mertua sikit...

adehh..

16 ulasan:

Tirana berkata...

wow siap amik gambo lagi..hehehe..kak tirana terlupa lak nak snap..tak pe esok buat, snap gambo sekali..heehehe..

azza_irah berkata...

kak tirana..
eheheh kak..saje..takde keje..
abg yg amik tu..sb dah lama oven tak berfungsi sejak lin smbung blaja kt tganu dl kan..

@k@kPOKPEK berkata...

k long, @pp pun nak sket...

azza_irah berkata...

@pp
leh2...nnti kaklong oderkan ekk..hehe

Kamezaim berkata...

salam..apa lah..cbox tu problem ar...tukar yg baru lerr aazza...hehehe pinjam oven ni 5 hari blh?hehehe

Sufi Idany berkata...

kak...buat lebih tuk ida sama ek.... ngehngehngeh....

iina berkata...

leh order pos ke uk ke hehhehe ;) saje menambahkan rasa adeehh itu heheheh ;)

Puteri Ezza berkata...

Wah... cookies. Nak rasa sebijik. Leh tak, Azza? :)

azza_irah berkata...

kamezaim..
eleh..dia nya yg org tak leh on..dushhh..

oven ni bz smggu ni..pas raya buleh la..hehe

ida..
mkan kat terey nnti..hehe

iina..
hehe..leh je..by emel ya..

ezza..
leh je ..berbiji2...eheheh

cendawanintim berkata...

lorrrrr, lupa nak tepon gak,,suh wat lebih sket lagi n lagi..hiks

Yanmie berkata...

akak yan nak oder..hehhee...free bleh tak?

azza_irah berkata...

laling..
tepon2 tak main..mai sndiri ngn balang2 kita kasikk..hhee

yanmie..
nak free mai amik sndiri yan..hehe

iina berkata...

azza.. janganlak bg gmbr scan kuih raya tak nakkkk.. hehehe email iina@yahoo.com

su berkata...

kalo dekat tentu su order skali!hehe

azza_irah berkata...

iina..
beress..

su..
by emel leh la anto..hehe

@LiYaNNuaR berkata...

wah... operasi dah bermula ek... carry on.. sya punya oven masih tersimpan rapi di dalam kutakkk... taktau bila mahu keluarkan dia... rase semacam malasan aje laaaaa... akak... tulun tiupkan semangat nak bako kuih, kak... tulun... huhuhu...