Hati-hati yang berdetik..

13 Okt 2008

antena astro jalin kemesraan..

sy dah buleh tengok astro dlm kereta. ada insan yang baik hati memasangkannya utk sy...free..tak perlu bayar apa2. bila siap pasang, siap cal lagi bagitau..baik hati betul..

keta hang aku dah pasang antenna..
pasni leh la hang tgk astro smbil drive noo..





terima kasih....clear sungguh chanel astro nihh..ujan2 pun tak jejas langsung..
dushhhh...
sesuka hati betul diorg ni..
kereta sy seringkali jadi mangsa...setiap kali itulah sy terkial2 nak amik botol mineral tuhh..


kuning meriangkan...
gabungan merah samar buat sy rasa kembali neutral..

35 ulasan:

BEiB berkata...

kerapnya kena sakat...
saingan amat hebat...
heheheh

Tirana berkata...

Laaaa..ingatkan betulla boleh pasang antenna astro kat dalam kete..kalau boleh, kak tirana pun nak pasang jgak..hehehe..kreatif betul la diorang tu kan?

suara berkata...

Salam azza...
Memula baca, su terkejut. Betul ke astro boleh tengok dari dlm kereta? Bila tengok gambar... tergelak su di buatnya.
Sapa yg buat? anak murid ke?

azza_irah berkata...

cikgu beib..
gurauan menambah kemesraan..
mmg salu kena sakat kat skolah.. :)

kak tirana..
kalau la boleh psg betul kan..hehee

su..
bukan budak su..bapak budak..cikgu2 skolah azza la..diorg ni jenis suka nyakat sket..

Norish @ Afraima berkata...

sabar je lah...apa pun sabar je lah...dimana-mana pun dalam dunia ini kita pasti menerima ujian sebagai cobaan dariNya....hingga nafas terakhir

Brahimnyior berkata...

Ceh, mula-mula ingatkan betoi. ASTRO lain rupenye.
Hendak tidur, tidurlah mata
Jangan mengenang tuan puteri
Kusangka ASTRO ada di kereta
Rupanye 'terkena' di siang hari

hahahhahahahahahahahahahahahaha...

JINGGO berkata...

astro dalam kete - bolehlah tengk dato' syahrulkhan dari dalam kete...he.....kuning hari ini....

iina berkata...

uihh takde keje ekk diorg nie.. nasib baik buat antena je.. kalau buat calar mmg ler.. diorg nie takde astro kat umah ye ;) cian sampai kena pasang antena kat keta org hehehe

cikya berkata...

saya pun tertipu gak...ingat betol leh tgk astro...:)

azza_irah berkata...

cikgu norish..
sekadar gurauan..

cikgu izzuddin..
baju raya berhelai-helai
cantik sungguh tidak terperi
pandangan pertama perlu dinilai
kelak terkena malu sendiri

hehee..


cikgu jinggo..
kuning meriangkan..
samar meneutralkan...agar diri tidak keterlaluan..


iina..
mslhnya yg buat bukan budak..tapi cikgu...kwn2 sekadar nak mengusik..hehee

azza_irah berkata...

cikya..
adehh..cikya pun terkena ke..soryyy...hehee

cendawanintim berkata...

laling,

bahyer laaaaa, drive sambil tengok astro..kita tak berani...nak kerling kat flip flap tu pon taaaaaakut!

Tanpa Nama berkata...

hahahaha..
saya baru nak kagum. pelik gak tgk antena cenggituh.. keke.. skalik terkena..padan akak buat lawak..hahaha

dijah

SaDi berkata...

laaa haaaaiiii... pandai akak buat gimik.... huahauhauhuhauaua...

su berkata...

lorrrr....sapenye keje tu kak...hahaha..tu kes dera tuh!hikhik!

kalo su dah sah2 kene gune kerusi nak amik botol tuh!hahaha!

reena berkata...

ekekekke...baru nak tanya cane bole tgk astro dkt kete...sekali...tipah tertipu
ooo...nakalnya dia org nih...kelakarla...

Miss Jaz berkata...

salam azza..sweet blog!!thanks coz sudi lawat blog saya..bleh la ajar saya wat blog secantik u punyer blog..hee..hee..,saya tak pandai nak wat..bleh kot berkongsi ilmu..InsyaAllah berjumpa lagi dialam maya...wassalam.(i pon nak pasang astro kat dalam keta gak!!hee....hee)

::CeK LaLa:: berkata...

hiksss!! pandai akak wat lawak yerr...
igtkan betul ade astro dlm keta... hehhehe...

naz ilyn berkata...

Salam azza..

gurau senda menambah mesra

RAHISAM RAMLI berkata...

Salam perkenalan.
Terima kasih mengunjungi blog saya.
Selamat hari raya.

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin berkata...

Salam dik azza..
1. Tengok tajuk entri, terkejut! astro bagi servis dlm keta plak..?
aduhai.. terkena! (skali skala, tkpa, kan? namanya pun "gurauan"..)
2. Biasala..kawan2 memg suka nyakat. ada member, tgh nk kuar kereta, member lain buka pintu blakang & blah. kelam kabut member tu bhenti, & tutup smula pintu ketanya..
3. Yg penting, kita jangan mengenakan orang (biarpun kita yg kerap tkena.. aduhai!)

azlanlin berkata...

Tindakan sebegitu dianggap gurauan jika kita mampu menerima gurauan dan suka bergurau.

Berbeza pulak penerimaan bagi yang 'cengei'..tentu berangin..

Itulah KITA antara KITA.. ek?

~Cinta Milo Ais~ berkata...

hehe....kelakar betul..huu kalau betul la bleh pasang astro dlm keta makin bertambah la kemalangan jalan raya hehe

Suzi berkata...

laaa..ingatkan betul. sakat menyakat tu kalau tak melampau boleh mewarnai kehidupan...
pernah dengar org cakap budak yg aktif tak blh pakai baju warna kuning atau oren nanti makin aktif...ye ke?

Sufi Idany berkata...

ngeh..ngeh...ngeh.... too creative laa bapak2 budak kat skolah akak... tahniah laa bleh dpt anugerah inovasi ni...

.miss zaza. berkata...

hahaha
kelakar la kak
cekgu2 sek akak gile kelakar
astro la sgt!!!

hahaha

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

ish...saper la budak nakal yg wat mcm tu kak azza....?

muehehehhe astro...mcm2 ado...

Akak berkata...

Salam azza...

akak pun mcm Tirana ingatkan pasang antenna betul2 ropa2nya botl mineral yea..

Mak Su berkata...

heh heh heh, vandalisme

Nurmala berkata...

wakakak.
kelakar la kak
sapa punya kerja tu??
hehehe

Kamezaim berkata...

alamak...astro versi apa tu?hehehe nasib baik keta kamezaim xde astro mcm tu..klu tak,mesti kamezaim dah blh tngok planet filem dari planet pluto..kah..kah..kah..

Rashid berkata...

hehe memang pak lawak betul si 'bapak budak' tu. sakit perut saya ketawa dibuatnya. macam-macam.

Saya rasa 'bapak budak' tu buat begitu sebab suka tengok reaksi azza. Apa-apapun tahniah lah. Tahniah kerana masih ada yang sudi bergurau dengan azza (bukan semua boleh dibawa bergurau).

Bagi saya, gurauan itu penting jugakan. Tak lah stress sangat kat tempat kerja. Bertuah azza. hehe

hafizanbukitabal berkata...

salam.. hehehe mesra sungguh kaum2 cikgu kat sana ye?? keta saya pun penah kena sakat, ditampal signboard "tandas lelaki" kat pintu depan keta. hahahaha

ezo berkata...

salam singgah..

hehe..
comel je antenna astro akak tu..
mesti banyak dapat channel yang best2 kan?
:D

*secret berkata...

hahahaha..
unik tol r...
ngehehehe~