Hati-hati yang berdetik..

14 Okt 2008

channel siam..makin keliyerrr...

salam..

selasa yang agak haru biru..mgkin sebab sy pakai biru. agaknya biru memang tak sesuai dengan sy..sebab itu dari dl sy tidak gemarkan warna biru. kata orang biru melambangkan kelembutan, kedamaian dan ketenangan. laut yg biru, langit yang biru..semuanya mendamaikan dan membuai jiwa agar tenang. tapi entah kenapa sy tidak langsung tertarik dengan warna ini. hijau dan kuning juga mendapat tempat di hati..tapi merah tetap membara..membuat sy lebih berkeyakinan dan bersemangat. respon dari kawan2, ramai yang tidak berani memakai warna merah..takut dikata terlalu garang atau terlalu menyerlah. tapi sebenarnya kita boleh suaipadan agar merah itu nampak neutral dan menenangkan dengan gabungan warna yang lembut.

panjang melalut pula rasanya. sebenarnya sy hanya nak postkan gambar ini. sy snap gambar ni smbil sy cakap kat cikgu tu yg harinya akan tiba...dia sengeh2 smbil pecut wira hijau...dushhhh..
iya....sy dah dapat nonton channel siam...mekasehhhh...

tak bape nampak ekk..plastik berisi cawan minuman digantung di wiper kereta sy...

dushhh itu tuan empunya wira hijau dan kunco2 nya termasuk yg di belakang tuhhh...

sesuka ati je...tau la persona sy mempersonakan...hikss..

di bawah ni gambar selingan..

kak lawa sile tengok ini gelang...

parut di tangan abaikan ya..masih pedih2 terkena iron 2 ari yg lepas..

anis menyibukkan diri tarik kerusi nak sama2 ngadap laptop ngn sy..

see...meja guru kami yg sempit...sb kelas makin sempit..guru n murid makin ramai..alatan makin banyak...semua kena berkorban..

anis(sindrom down, lewat perkembangan)

23 ulasan:

BEiB berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
su berkata...

suke nyakat ek diorang neh!hikhik!

gelang tu tantekkk!huhu!

anis yg tersenyum manis...

Brahimnyior berkata...

Azza,

Gurauan kengkawan ni ada kalanya bergantung kepada penerimaan kita. Kalau kita buat biasa je, lama-lama, dia bosanlah. Lagipun, hidup ni macam makanan jugalah, kena ada pelbagai rasa, baru sedaaaaaaaaaaaap.

Tapi ada kala gurauan melampau tak boleh diterima. Terutama kalau melibatkan maruah diri dan keluarga.

BEiB berkata...

hehehe....
Semalam ASTRO, arini TV Siam lak...huhuuu..
minta pasang antenna tu kat STORM lak..
Penyakat yang hebat..

azza_irah berkata...

su..
gelang tu mmg cantekkk sgtt..hehe..saja nak bg kak lawa jeles..

cikgu izzuddin..
kawan2 skolah..tak nyakat sehari tak sah..sekadar gurauan..takde apa yg perlu diambil hati..
hari sy pun maikin ceria..

SaDi berkata...

jasa seorg guru sangat besar... walaupun banyak kekurangan dalam alatan mengajar... ilmu tetap dicurahkan... supaya murid jdi pandai... betul tak kak... tengok meja guru tuuu... saya rasa insaf... meja saya kat opis dulu.. kekadang saya rasa tak cukup nak letak barang... tapi bila tengok meja guru... hmmm... saya patut bersyukur dgn aper yg ada... :)

cendawanintim berkata...

adoiiyaaaaaaaaaai, kawan2 laling klako laaaaa....

Al-BIMA SAKTI berkata...

salam,

salam singgah,

salam aidilfitri...

Sufi Idany berkata...

salam...amboi.... ari ni tvsiam lak... esok antena apa lak yang akan di sambung kat keta akak ni? kelakor je laa kwn2 akak nih..

iina berkata...

azza..

Kena sakat lagik.. buat ilgkan bosan diorg kot ekk..

dah email ke? just nk tau jadi ke idak..

~Cinta Milo Ais~ berkata...

hehe...nasib baik diorg tak letak kuali ke periuk ke...kalau tak lagi haru..silap2 tv uganda pun bleh tengok huhu

JINGGO berkata...

biru -semua biru - saya percaya apa yg cgu tulis tu betul : warna cgu adalah merah + kuning ( tu warna panas ) sesuai untuk orang yg mengekalkan kekuatan semangat , pantas - ianya berlawanan dengan biru cgu...apa2 cgu masih cantik.....he......hari ini baju apa pulak.....

Shifu67 berkata...

ikss... iksss... sampai hati diorang buat cam tu kat cikgu... sapa yg suka kacau cikgu ni... bagi tau saya, nnt saya 'desyumm' sebiji....:)

Daddy Cool berkata...

Cantik gelang tuh...sayang ada terguris besi panas...tapi tetap cantik kena dengan tuan yang memakai...

Salam Ziarah..

azza_irah berkata...

sadi..
huhuu..sadis sebenonya kl nak cite psl meja..jenuh kami ejas kiri kanan nak nyelit..tetap tak cukup ruang gak..terpaksa lah kan..

lalingg..
nyakat menceriakan...
kwn2 kita mmg gituu..

azza_irah berkata...

al bima sakti..
salam..
tkaseh singgah disini...
sila la singgah lagi ya.. :)

ida..
esok channel uganda..tapi alhamdulillah..rini takde apa..tak dan kut..bz..hehe

azza_irah berkata...

iina..
diorg ni antara kwn2 yg boleh diharap di skolah..saja2 nyakat..
eh jadi la...azza dah anta emel..dapat tak..

melo..
tu psl..
tapi beh gak kl dapat channel uganda kan..hikss..

azza_irah berkata...

cikgu jinggo..
arini pink (samar) yg tidak menyerlah..
biru nampak tenangkan..
kena suaikan dengan keadaan..kadangkala biru buat mood sy suram..hehee

semangat bgantung kepada byk faktor..
zahir nampak lemah tidak semestinya nurani juga mudah tewas kan..

syifu67..
sile2 desyumm itu org..hehee..

azza_irah berkata...

daddy cool..
salam..mekaseh singgah disini..
mekaseh juga utk gelang..
luka kan sembuh..parut kan tinggal..

ku tak sempurna berkata...

ish ish ish... tak sangka... ada gak yg tak suka kaler biru... igt diriku sorg je yg tak suka kaler itu :D

azza_irah berkata...

ku tak sempurna..
gip me five...kekee
sama la...
i dun likeeeeeeeeeeee...

Rashid berkata...

Azza, tak boleh saya nak gambarkan 'situasi yang menceriakan suasana tu'. hehe.

Baguslah ada juga cikgu-cikgu macam tu.

azza_irah berkata...

cikgu rashid..
sy bertuah sbnrnya kerana dikelilingi oleh rakan sekerja yg mesra n baik ati.. :)