Hati-hati yang berdetik..

17 Okt 2008

saja-saja takde keje...

salam..
takde apa nak buat..
kek dah siap...2 biji di ambil petang td..2 biji lagi pagi esok. tadi pun ada kwn cal jemput ke open hs rumahnya di pulau. dia ialah antara kawan2 awal sewaktu pertama kali jejak kaki ke alam pekerjaan. lamanya tak bertemu mereka semua. rasa rindu dah lama bertamu di hati sebenarnya, tapi kesibukan dengan tugas seharian dan jadual abg yang padat buatkan rindu itu terpaksa dipendam. yang pastinya esok saya akan bertemu semula dengan rakan2 lama. pastinya sebelum ke sana sy akan siapkan lagi 2 biji kek utk open hs kawan pada hari ahad pula.
teringat dulu seorang teman penah buatkan sy celebrity collage ni..
hehee..sesekali berangan jadi selebriti..apa salahnya kan..
seharian hari ini di sekolah sy ditegur leh beberapa org rakan kerana muka seakan suram. agaknya purple sy tidak mengena arini..atau mgkin sstu yg terjadi semalam mengusik hati sy sehingga terbawa2 ke sekolah. yang pastinya...alhamdulillah..sewaktu menulis entry ini sy dah kembali tersenyum...hati ceria kembali...semuanya pasti kembali pulih jika kita mengambil langkah positif, bertanya dan bermula dari awal..dimana silap hingga kita jadi begini..
hiburkan hati..manjakan diri..
senyum selalu..


MyHeritage: Family trees - Genealogy - Celebrities - Collage - Morph

9 ulasan:

@k@kPOKPEK berkata...

@pp pun baru jumpa kawan2 yg lebih dari 1o tahun x jumpa.. hepinyer rasa...

SaDi berkata...

waaahhhh... muka akak muka international laaaa.... caya laaaa.... :)

azza_irah berkata...

@pp..
seronok kan kl leh jjmpa teman2 lama..hehee

sadi..
hahaaa...sadi pun kl wat leh sama ngn international artist..

Luth Textile berkata...

PERHATIAN!

SILA DATANG KE BLOG LUTH..

AMEK AWARD ANDA..

SEKIAN TERIMA KASIH

cHeRyNa PiReS berkata...

waaaa...pandai buat kek!
teringin pulak rasenye nak tgk gambo kek2 tuh:D
ade tak?

btw...mekasih kerane menyinggah yek:D

cendawanintim berkata...

laling...

bila nak email kek keladi..huhuhuhu..

Cikgooden ...(Selumbar Emas). berkata...

teringat kek lapis sarawak....makan masa raya hari tu..tapi bila bab harga..terus tanak ingat semula..ha ha ha..mahai nak mampuih,

kin hashim berkata...

pasai apa azza? gaduh ngan cik abe yer? heehe...

azza_irah berkata...

kin..
gaduh ngn abe..?..tak paham..hehee