Hati-hati yang berdetik..

4 Nov 2008

istimewa dari kak chik..



sedang bersembang dengan kak chik di blog beliau semalam...baru sy terperasan rupanya kak chik ada smthing utk sy. macamana lah sy boleh tak nampak. hehe..maaf ye kak chik..ni azza dah amik dan tempek disini. terima kasih banyak2 utk gift ini... walaupun perkenalan kita masih hijau tapi keikhlasan kak chik tergambar dari tutur bicara pada kanvas bisu ini.

rasa seronok mengenali kak chik..seorang insan yg menetap di kota bharu kelantan. blognya penuh dengan ilmu kekeluargaan dan kerohanian. penuh dengan buku2 yg boleh anda jadikan panduan dan rujukan..dan yg paling utama..sy menyenangi beliau kerana tiap bait ayatnya begitu bersopan dan berhemah..

dan tadi bila sy melayari blog seorang teman yg jauh nun di benua lain..yg juga memaparkan gift yg kak chik beri , satu lagi perkara yg buat sy agak terkejut. tertulis disitu yg kak chik adalah bekas pelajar disini...senior pd sahabat sy ini. sy dan sahabat sy ini sama tahun pengajian..maknanya kak chik..kita pun mungkin pernah bselisih di sini satu ketika dahulu.

kecilnya dunia ni kan..
sebumbung tidak bertemu...di bawah langit Ilahi di alam maya ini terjalin ikatan murni.
begitu jua kwn sy di sheffield ini ..juga di dunia blog ini kami jmpa kembali setelah terpisah hampir 10 tahun..

terima kasih sekali lagi kakchik..
mg kakchik berjaya menghabiskan pengajian..
semaoga kak chik tenang2 selalu..

ikhlas dr sy utk kak chik...

6 ulasan:

xiiinam751 berkata...

Ya lah ...kadang-kadang tersa kecilnya dunia ni...

ckLah tak sangka seorang rakan blog cikLah, rupanya satu sekolah dengan ckLah dulu...sapa lagi kalau bukan cikgooden....bertuah betul!


Jgn marah cikgooden na!

azza_irah berkata...

hahaa..ye keee..
alaaaa....cikgooden tu kini dh jd rakan blog sy yg paling sporting..ehheee

Sufi Idany berkata...

Indahkan persahabatan tu.... indah dalam bahasa nya tersendiri.... tahniah... ida pun suka jadi kawan akak.... :D

azza_irah berkata...

ida,..
akak pun sayanggg sgt kat uda..
jaga diri bebaik dik..

kakchik berkata...

azza - terima kasih banyak-banyak. wuih, besarnya hadiah untuk kakchik! Allah saja yang dapat membalasnya. Tak pernah ada orang yang nak buat entri khas untuk kakchik sebelum ni tapi alam maya ini telah menemukan kakchik dengan insan seperti azza dan ramai lagi. Tak sangka kita rupanya anak didik Kami Memimpin.

Terima kasih sekali lagi azza... tak tau nak cakap dah ni... membuak-buak rasa sayang & terima kasih.

Dah ambil hadiahnya...mmmm sayang

azza_irah berkata...

kak chik..


takde apa yg boleh azza ebri..hy satu ikatan pshbtn yg iklas..mg akak sudi terima azza sbg adik..tego n pbetul mana yg drasa silap..