Hati-hati yang berdetik..

8 Nov 2008

pertemuan singkat di cameron ..

salam..
kunjungan sy ke cameron bersama anak2 ini rupanya membawa kepada satu pertemuan yang penuh bermakna. memang cukup singkat dan sekadar di taman permainan tempat kami berkelah menikmati hidangan tengahari. namun pertemuan singkat ini cukup menggambarkan keikhlasan sebuah persahabatan tanpa suara selama ini.

terima kasih sgt2 utk cikgu onezaba dan family..bersama anaknya yg sangat comei dan isterinya yang pada pandangan sy cukup sempurna dengan kelembutan dan keayuannya.. yang datang berjumpa sy dan rombongan pada hari Khamis yang lalu. dan terima kasih jua utk hadiah itu..
sy agak kelam kabut dalam minggu2 terakhir ini. tidak sempat utk menyediakan sstu utk cikgu dan keluarga..terasa segan pula di hati. terima kasih byk2 ya cikgu..

insya allah jika kami berkunjung lagi atau cikgu sekeluarga ke mari...
kita pasti akan berjumpa lagi..
salam muahss utk umairah yang comei macam ibunya..juga salam manis utk isteri cikgu one..


cikgu one sekeluarga berma PK..En. Wan Zul..


isteri cikgu one dan umairah..gambar bersama cikgu one tak sempat nak snap sb kami agak kelam kabut..rakan n anak2 dah mula berjalan ke bas..kerana kami punya masa yg cukup singkat disini..

hadiah dari cikgu one sekeluarga..


dah dirasmikan arini...hikss..
terima kasih cikguu..
terima kasih juga kerana ia nya merah...

pertemuan yang pastinya akan sy kenang...bak kata cikgu azlan..realitikan yg fantasi..

13 ulasan:

ONE ZABA berkata...

panjang umur...murah rezeki..pasti ketemu lagi

azza_irah berkata...

cikgu one..
insya allah..

Eazy Izzuddin berkata...

cameron highland...
lame benar x pegi...
last pon mase darjah 5 kot..
huhu..
=)
akak asal dari mana?
lupe nk tanye?
=D

Tie berkata...

Eh! Tie tak pernah gi sana laa...memang kolot betul..hi hi..tie pernah gi genting je..tu pun masa study dulu...kena kuat bodek hubby nih! hi hi...

Rashid berkata...

Wah, bertuahnya..
si baju merah, dapat pula hadiahpun berwarna merah juga.

Baru-baru ni ada terbaca apa yang tersirat di balik warna merah.. tapi tak nak bagi tau azzalah, nanti azza beli lagi banyak yang berwarna merah. yupp!!

BEiB berkata...

Serampang 3 mata...
1. bawa anak didik berjalan DARMAWISATA/LASBELA
2. cg gi bercuti sambil shopping kat CH
3. Jumpa kenalan baru
fuhh...berbaloi la kalaupun sampai sakit2 pala.. heheheh

JINGGO berkata...

cgu - warna oren.....seronok tgk cgu dan aktiviti.....insyallah.Desmbr saya akan ke sana..harap2 dapat jumpa cgu onezaba...

Dr.Araz berkata...

He..he..

UnGu VioLeT berkata...

bestnye kak dpt hadiah.. :)

kakchik berkata...

azza - itulah untungnya kalau ramai kawan dan persaudaraan itu dijaga dengan baik sekali. TAHNIAH!

Shifu67 berkata...

sedap minum teh o panas kat puncak tu... tapi masa aku pegi tu, baru je nak koyaaa..... anak2 dah ajak turun, tak faham jiwo betul la diorang ni.. hehehe

@LiYaNNuaR berkata...

sya x pergi pun ke sana... huhuhu...

ONE ZABA berkata...

sila- sila lah kalau sesapa nak dtg ke cameron....laung je kat shout box saya tu...sedia nenunggu