Hati-hati yang berdetik..

30 Dis 2008

rentetan perjalanan mencari cinta Mahsuri~Oriental Village..

sepanjang hari bersama Lia dan Zamri juga 2 gadis genit yang keletah di Oriental Village, Langkawi..

kakak dan bby yang selalu menjadi sasaran lens abg...sungguh fotogenik mereka. kakak yang pandai bergaya dan bby yang berwajah selamba mengundang rindu di hati sy dan abg..

5 ulasan:

Daddy Cool berkata...

Mak ooii...melaram betui degan D60 cik abe....

azza_irah berkata...

ddy..
jangan jelessss...tggu hatyai nya entry..hehehe..

cendawanintim berkata...

budak tu pegang rabbit ke laling????chumelllllll!!

Rashid berkata...

Sapa 2 anak gadis genit cute tu ya. Macam kenal je bila tengok rupa parasnya.. tak tumpah macam mamanya.

muahhsss untuk mereka berdua.. dari pakcik rashid. hehe.

Nanti ada masa dan ruang waktu, pakcik belanja makan..

azza_irah berkata...

laling..
itulah budak2 yg sangat manja tapi berani..
main peluk cium selamba je..kita nih ha ketar2...adehh..

cikgu rashid..
comei kan anak2 lia..sgt2 comei sbnrnya...banyak ckp lak tu..hehe