Hati-hati yang berdetik..

30 Jan 2009

engkau ini sebenar-benarnya siapa...?



denyut-denyut..

16 ulasan:

Tera berkata...

salamm azza, lama tk post komen kat cni... bila trpandang post ni dtg plak minat nk tgk coz ia trsama pulak dgn post tera kat sini. tera mmg meminati A. Samad Said.

Eazy Izzuddin berkata...

wah...
eazy pon memnati A.Samad Said..
=)

azza_irah berkata...

kak tera..
ye ek..nnti aza tgk..

napa ek tak bhsakan diri kak tera...hehee..

eazy..
hehee..akak minat sb cikgu bm akak dl salu guna sajak2 beliau..

hazlin berkata...

azza,
sesekali dengar/baca sajak syok jugak. maklumlah org matematik ni straight je..

KakChik berkata...

Assalamualaikum my dear azza.

KakChik tak reti sangat bahasa sastera tapi tulisannya bila dibaca terasa bagus sekali.

KakChik dpt tgk dr dekorasi blog azza ni mmg bersastera. Tentu azza minat sekali kan.

Teringat kali terakhir jumpa Arwah Pak Samad di Pesta Buku KL tahun lepas, ketika tu beliau sdg bersembang dgn faisal Tehrani.

@LiYaNNuaR berkata...

halus betul lirikannya... sgt tacing lah kak...

azza_irah berkata...

hazlin ...
hehe..org matematik pun punya naluri dan perasaan kan..kl kena gaya dan caranya..org sastera pun kalah hazlin..hehee


KakChik ...
wslm my dear kchik..

azza mmg minat sastera kak..cikgu2 sewaktu skolah dl banyak mempengaruhi azza sbnrnya..
dekorasi blog ni ek...ntah le..ikut hati sndiri...hehee


LiYaNNuaR ...
betul liyan..cm terpulang pd tafsiran masing2....apa yg kita paham dengan tiap bait katanya..

naz ilyn berkata...

salam...

cinta tertanam kian sebati
tak mungkin terlerai lagi
kerinduan keperitan bersulam di hati
kekuatan dalaman membangkit diri
namun terlerai dari simpulan sejati
walau dihambat sekuat hati
yang pergi tetap berlalu pergi
segalanya suratan illahi
pintu ini tak pernah terkunci
kerna aku tahu siapa sebenarnya aku ini

ieyra berkata...

ieyra pun minat A.SAMAD SAID...

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

er..er..nak kena jawab ke soalan tajuk n3 nih?...
kena?..
kena jawab?..
okey..okey..
aku jawab.
er.. er..
aku sebenarnya....





siapa aku?..

(*pegi la check...jgn biar lama lama sakit kepala tuh...)

Rashid berkata...

Kita sentiasa mengetuk pintu agar terbuka .. walaupun apa jua usaha kita sememangnya sudah dalam suratan takdirNya.

Tera berkata...

hehe, jwpnya mudah je... kerana aku adalah aku.

Shifu67 berkata...

kali terakhir aku naik rakit masa kat maktab dulu kot..... 5 hari 5 malam dari kuala krai ke KB.... seronok.

errr.... ada kena mengena ke dgn sajak tu..... hehehe

azza_irah berkata...

naz ilyn ...
salam kaknaz...

kata2 yg cukup indah..tkasih sgt2..tiap kata2 akak bawa makna yg cukup dalam dan memang terkesan di hati azza..


ieyra...
memang ramai peminat dia kan ieyra..


Cikgooden (Selumbar Emas)...
tkasih atas ingatan..kawe hargai nasihat demo..demo meme saing yg baik..

jago diri molek..


ckgu Rashid...
moga takkan putus asa..


kak Tera ...
hehee..betul..


Shifu67 ...
ye ek...kawe last naik ms zaman skolah rendah dl..kg d tanoh meroh ngn tok...naik d jemelu..demo tau gapo jemelu??...hehee

Daddy Cool berkata...

Amboi...berdenyut-denyut samapi dah tak kenal siapa kita sebenarnyer?

p/s: Orang pun berdenyut-nyut gak kat hidung nih, dah tiga hari dah!
Sroootttt...!

ieyra berkata...

satu hari nanti ieyra akan jadi seperti dia...akak jadi peminat ieyra plak k...hehehe