Hati-hati yang berdetik..

12 Jan 2009

mana satu pilihan hati..

petang ahad di Jusco..
yang mana satu ya...

merah sembonia yang sangat2 comei. malangnya bertali besi emas, membuatkan sy berfikir dua kali bila abg kata kena sentiasa ayu2 bila menggunakannya. tapi sangat comei kan.

putih(kiri atas) CR..macam tak sesuai..hitam berkilat(kiri bawah) adalah CR.. yg sy berkenan minggu lepas. nampak elegan sebenarnya, boleh dipakai ke sekolah dengan baju kurung atau bersantai dengan jeans. kanan(sembonia) yang sgt2 cantik. antara pilihan hati..

yg di tangan sy tu memang sangat2 berkenan. tapi harganya..alahai..sy suka tukar2 hbag, rasa macam sayang duit pulak. kalau orang yg pakai hbag yg sama sampai bertahun baru ditukar, sy rasa sesuai sangat beli hbag mahal dengan harga sebegini...sb anda memang akan puas hati walaupun harganya mahal.. berkualiti..

2 jam lebih belek sana sini...tak jumpa yang berkenan...jum ke butik CR..

antara dua..hitam ..dua2 cantik..



merah, silver atau grey..merah tu sangat cantik..tapi sy dah ada..iskkk..

*

*

*

*

*

penattt...jum balik...

setelah hampir 4 jam..akhirnya sy buat pilihan..

yang mana satu....?..

tunggu esok...hehee..

25 ulasan:

Kamsiah berkata...

kalau akak pun,rambang mata,tak tau nak pilih...tp koleksi h/bag yg ada kebanyakannya kaler hitam,cokelat,krim...leh match dgn semua kaler baju
dah ada tasha ni kurang sikit aktiviti beli belah...tak larat nak usung dia hehe

ONE ZABA berkata...

alaa... kalau payah sgt nak pilih, pakai beg plastik je azza. boleh tuka-tuka kaler tiap hari.beli mahal-mahal pun, akhirnya jadi tempat labah-labah buat sarang jugak ..heee...heee

yani_worldpeace berkata...

hehe, nasib baik ade jugak pilihan hatiku...hehe...

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

handbag banyak...tak pernah ker sesekali terjadi peristiwa atau insiden....tertinggal purse ka i.c ka lesen ka..

ya la..sekali simpan handbag lain...nak kuar pi bawak handbag lain..

syukur jadi lelaki..tak perlu pening kepala nak pikir pilih wallet..(dah 8 tahun wallet yg tuuuuuuuuuuuuuuuu jer..he he he)

kakchik berkata...

Sungguh menggoda. Beg sembonia tu dua2 cantik. Sesuai dgn jubah maroon kakchik hari ni, hehehe.
Mesti azza beli yang hitam tu...

p/s: one Z tu macam ada pengalaman je, org rumah ke punya beg bersawang tu? hihihi

@LiYaNNuaR berkata...

sya pun cemtu gaks... kdg2... x beli pun kalo x jumpe yg bkenan di hati... tp, bezanya... akak beli yg mahal2... sya beli yg murah2 aje... itu sbb bapak byk koleksi handbag sya... sampai che'aben dok perli2 aje kalo lalu tang handbag...

chemot berkata...

tapi design beg sembonia sejak dua menjak ni cun-cun kan?

Monkey D Luffy berkata...

yang merah tu lawa dan mengancam

pink_butterfly berkata...

hehe...ada smbungan entri plak ek kak azza...wat saspen jew...

amboii,kpten kat atas ni kemain lg, tau2 je mana yg lawa,mana yg tak...hihii~

mommy otai berkata...

ermmmm.cam cite lost lak ekk..nsb tk kene tgu season thn dpn..
let me guess yaa...
itam kilat itu la kot..heheeee....
rase cam suai je dgn akk laa...tk sbr tgu dis nite..cpttttttt

Daddy Cool berkata...

Sila faham yer...

Entry ini sebenarnya adalah untuk mempromosi tudung lilit yang baru sampai itew!!!!!

Hehehehehe...jgn mare...

Ryehana berkata...

hamboih hamboih...
rambang mata shopping ek..

sungguh jeles... huhu

CT Delima berkata...

haaaa !! 4 jam za..kalau ct duk situ 4 jam rasanya CM dah lama balik dok umah tau hehehee..tapi ct mmg minat black colour nape tah..tapi tahun ni blom beli satu pun beg,kasut pun x lagi..nk kena beli gak ni..jom shoppinggggg

13may berkata...

heheh hehhe...bestnya :D

Rashid berkata...

Kerja selama ini..simpan duit.. apa salahnya beli yang mahal sekali sekala. Janji ada kelegaan dan rasa puas memakainya.

AiE bAhRi berkata...

Wah..kak azza shopping ye..yg merah tu cun la kak.

cendawanintim berkata...

pilih..jangan tak pilih..hiks!

xiiinam751 berkata...

awat hang tak call chek....buleh chek bayaq kan...he..he..

mountdweller berkata...

Waahh besar yer! tentu segala macam ada.

Shifu67 berkata...

balik umah.... bilang berapa ada kasut dgn handbeg, tulis harga dia.... kawe raso gerenti boleh beli sebiji netbook 10.2".... hehehe
(ayat racun gak ni)

Krasz bAtu berkata...

kalau org tlg bayar x kisah la mana pun boleh kan
... hehehheee

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

sume cantik!

eriey berkata...

mak aii..bestnyer dpt bli handbag baru..kasut baru..comey akak pilih tuh..berkenan aii..hehe

ari berkata...

Salam.
Selamat ulang tahun yg ke 33...
Semoga akak sekeluarga dalam sentiasa dalam lindungan Allah...
Hadiah yg bermakna drpd orang tersayang....
wuuuuuu jelesnya...hehehehhe

Cikgu NoRT berkata...

epi besday!