Hati-hati yang berdetik..

27 Jan 2009

sesekali beriadah..

Riadah memang satu terapi. Tambahan pula bila melalui denai2 dan memandang kehijauan yang menyejukkan mata, membuatkan hati terasa cukup damai. Sesekali meluangkan masa beriadah memang berbaloi. Peluh membasahi baju. Panorama yang menghijau di Hutan Lipur Bukit Mertajam memang lokasi yang sesuai bg sesiapa saja yang terasa ingin menghirup udara segar.

mendaki melalui trek hutan..

Sudah lama sy tak melakukan aktiviti sebegini..dan terbukti tak smpai di pertengahan jalan sy dah rasa jantung berdegup laju. Stamina memang semakin berkurangan. Abg memang la laju je…dah beratus kali penah smpai ke puncak ..adeh…

turun melalui jalanraya..

Berbaloi. Selain dari satu cara untuk mengisi masa terluang juga satu peluang utk berehat dan melapangkan minda. Tentu saja badan yang sihat dan cergas akan menjadikan kita berfikir lebih bijak dan matangkan..?...



...rasa macam nak makan capati..abg's capati Kulim..?

13 ulasan:

Luth Textile berkata...

abg capati kulim ada dua cawangan..
sebelah kedai kain lim ada gak..
hihihi

azza_irah berkata...

luth..
kat petronas...jum malam ni...ekekke

Luth Textile berkata...

kak belanja ke?
hihi..
best la

ieyra berkata...

xkan kak azza nak belanja luth je???ieyra plak macam mana

iina berkata...

Bgus beriadah untuk hilangkan stress n tension ;).. saya dapat release stress kat gym jek.. memandang muka2 pakwe makwe mat saleh jek.. siap kenal siapa yg selalu dtg siapa yg tidak.. nak berjogging diluar?/ takde harapan ler sbb cuaca yg terlalu sejuk dan berais kdg kala ;)

Eazy Izzuddin berkata...

wah memang sehat lah akak....
klu beriadah sebegini...
hihi
mesti penat kan..
=)

Daddy Cool berkata...

CAPAATI? MAMAK KER..eeeii..geli la!

cendawanintim berkata...

kita sekang giler badminton plak!!

Tie berkata...

Hmm....teringin juga nak riadah gitu...kena tanya kat hubby dulu..hi hi..

xiiinam berkata...

Azza....
Boleh jadi calon model kempen "Marilah Beriadah" ni...he..he..
jangan marah na...cek gurau....

nurdaniella berkata...

azza, nak tanya sikit.. naper masa naik pakai tudung lain, turun tudung lain?? macam cerita hindustan pulak.. sempat tukar tudung.. hehe.. out of topic..

eriey berkata...

oooo akak suka capati ekk..hehe

Rashid berkata...

ermmm moga senaman dapat ilangkan segala keresahan dek usikan hati..