Hati-hati yang berdetik..

8 Feb 2009

hitam, pink, gambar dan warna...tugasan dari Perth..

ini tag yang sy dapat dari seorang teman yang jauh di Perth...ct khuzaimah...

dah lama sebenarnya sy tak pernah menjawab tag atau tugasan yang diberi teman2 blogger. entah mengapa ..mgkin kekangan masa juga line internet yang juga swing seperti sy, mgkin juga kerana kebanyakan tag nya adalah soalan berjela yang diulang2. harap teman2 maafkan sy ye...

hari ini weng2 sy semakin reda...bila terbaca msg yang ditinggalkan ct..rasa nak buat pulak tugasan ni. tapi gambar je ye ct..sebab soalan tag tu dah azza jawab tahun lepas...soalan yang sama. leh ek...

Tag dr ct..

Do you think that you are hot..??

Nothing ....nothing spesel..

Upload a pic of you..




Why do u you like this picture?
dunno...ini adalah gambar semalam. sy dan abg keluar ke Abg's Capati di Kulim. sukakan selamba wajah abg yang selalu liat utk bergambar, dan sukakan senyuman sy yang menurut teman sentiasa leh bawa seribu erti..eheksss..gembira, ceria, duka dan sendu di hati.. sebenarnya penarik dlm gambar ini adalah baju kaler hitam dan tudung pink...yang mampu menyerlahkan penampilan anda...dari dulu smpai kini warna tetap memainkan peranan yang cukup penting bg sy..
(bercakap soal warna buat sy teringatkan segala komen dan pandangan cikgu jinggo sedari awl sy mula bermain dengan warna di blog ini satu ketika dahulu...bagaimana ya..dia pun dah semakin sibuk..moga dia tenang2 selalu..sntiasa doakan dari jauh wl tidak

sekerap dulu saling bertanya kabar..)



cadangan ke Sedim tidak dipersetujui abg kerana air kurang katanya. sekarang musim kering teramat di penang, langsung tak hujan. tak best kalau mandi jeram dengan air yang sedikit. tapi ayat abg selepas itu...kita mandi lautlah...nak? uiks...laut..?..tak suka mandi laut tapi g ke pantai suka...erm..boleh difikirkan...Pulau Aman esok..ok tak bang..?

10 ulasan:

Unknown berkata...

Kat penang tgh panas ke sekarang ni? Patut le adik kakchik kulit dia makin gelap. Nak tanya dia sensitif sikit. Gi mandi laut pun best jugak azza.

azza_irah berkata...

kak chik..
sini panas amat skrg..takmo le mandi laut...lagipun mmg azza tak suka mandi laut...fobia..selain melekit lekit..hehee...ingt nak g pulau aman esok..

Unknown berkata...

laki ko kontrol manco tu.... ko apa tau.... hehehe. Kat Perak pun panas gak.... tapi tiba2 hujan lebat

Nurmala Mazlan berkata...

kak..kat KL pon panas gak per..kita pon tgh kepanasan ni tak tau nak buat aper..serba x kena...tapi tak baik merungut kan kak kan..

Tie berkata...

Kat ganu ni dah mula panas...Kak tie jarang gi mandi2...walaupun ada kat sekayu ni, tapi budak2 kurang gemar sebab ramai sangat pengunjungnya..hi hi..

azza_irah berkata...

Shifu67 ...
dushhh...kelate ujan ke...abg mmg susah nak bgambo..suka ngambik gambo je..

nURmALa mAZLan ...
nak tido malam pun panas mala..tak slesa...trasa sgt nak mandi jeram ni..hehee


kak Tie ...
sekayu..lama nya tak g..dh berpuluh tahun kut...rindu...sy suka g Sedim kak...aritu g time keje...sy cuti abg pun amik cuti. kami je masa tu..sronok tul mandi..

Rashid berkata...

Suka melihat gambar di tepian pantai dengan matahari senja sedang terbenam..

azza_irah berkata...

cikgu rashid..
gambar matahari tbenam mmg menarik..ada sayu dan sendu disitu..

Unknown berkata...

cgu azza

nombor kita sama - 1+3 = 4.orang yg suka dengan warna.
blog cgu semakin kecil warnanya kenapa !
hitam - merah.kuning....
yang pasti merah dan kuning - nak bagi tahu pergerakan kita.

pastinya warna2 'agresif ' tu mengambarkan personiliti dalaman yang berbeza.
warna garang - personolitinya sebaliknya...cgu fahamkan.

rujuk kepada kpd buku rahsia warna.

azza_irah berkata...

cikgu jinggo..
tkasih utk komen.
jika dl ckgu sering berkata sy terlalu berani bermain dengan warna..kini tidak lagi. sebab itu ckgu tengok warna2 sy semakin kecil. kadangkala bila terlalu berani, musibahnya menimpa diri. ada waktunya sy seolah ingin menyembunyikan diri, berdiam tanpa bicara.