Hati-hati yang berdetik..

28 Ogo 2009

Dari jauh ku doakan...

27 Ogos 2009
Khamis..
9.30 malam..
alfatihah..
untuk arwah ayahmu..
moga beliau tenang dan damai di sana..
ditempatkan di kalangan orang2 solihin..

Sabda Rasulullah SAW :

” Apabila mati seorang anak Adam, maka putuslah segala amalan nya kecuali 3 perkara : yaitu, Shadaqah jariyah, ilmu yang bermanfaat baginya, dan anak laki-laki yang sholeh yang akan selalau mendo’akanya.”



untukmu yang pernah bergelar Sahabat/Teman/Kakak....

I pray to ALLAH grant U a MIND free from Worry..
a HEART free from SADNESS..

a SOUL free from SIN..

and a BODY free from SICKNESS..

tabahkan hati..kuatkan semangat..



..dari jauh ku doakan dirimu sentiasa dalam peliharaanNya..

ikhlas....
~irah&khairul..~


..memory indah yangpernah terlakar abadi..
hanya aku dan dirimu yang tahu..
mengulangi semuanya amat mustahil..
biar saja tersemat utuh disanubari..sehingga ke akhir nyawa..


17 ulasan:

ari berkata...

Salam Takziah....

Akak sihat? Lama saya tak jenguk sini...sibuk sgt ka d sekolah? Jarang dah update blog yer...

Apapun..semoga ceria selalu

ari berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
- jinggo - berkata...

puasa datang lagi..
bermakna dah setahun kita berurusan....

terima kasih.
apa2pun moga kita dipermudahkanNya.

maiyah berkata...

salam.. moga sahabt akak tu tabah Al Fatihah

azza_irah berkata...

ari..
tkasih datang lagi jenguk akak..
alhamdulillah sehat..cm arini mula batuk n seram sejuk..mgkin cuaca..penang tak bhenti ujan sejak 3 ari lps..
nak kata sebuk sgt kat skolah tak juga..ntah..kering idea kut nak update..hehee


cikgu jinggo..
kita kenal dl bulan puasa kan..hehee..
dulu aktif je blogging bulan pose...skrg lemau..
mg psahabatan ini berkekalan..

azza_irah berkata...

maiyah..
insya allah..sama2 kita doakan maiyah..

ashley berkata...

azza,
rasanya sudah setahun juga jalinan persahabatan jarak jauh kita..
may Allah bless the Soul..insyaAllah.

azza_irah berkata...

asyley/kak hida..
a'ah la kak..cepat je masa berlalu kan..dah masuk Ramadhan lagi..

moga kan terus kekal dan diberkati hubungan ini kak..

Krasz bAtu berkata...

selamat berpuasa

azza_irah berkata...

krasz..
tkasih...utk awk juga..

ONE ZABA berkata...

beruntunglah hamba-hamba yg dipanggil Ilahi sewaktu bulan ramadhan.

azza_irah berkata...

ckgu 1..
moga beliau ditempatkan disisi para solihin..

Shifu67 berkata...

ding dong.... berpuasa kat TM ke...

zino berkata...

salam takziah dari zino..kepada kawan tu..

azza_irah berkata...

shifu...
ding dong..
smbut pose d TM..balik sini rabu..khamis PTK..huhuu


zino..
tkasih..

Nort berkata...

moga arwah ditempat golongan yg terpilih...Al-Fatihah...

eriey berkata...

alfatihah..