Hati-hati yang berdetik..

19 Ogo 2009

saya bangga..tahniah..

salam sejahtera untuk semua..


..abang dan ust Lah yang suka sgt aktiviti 'giler2'...



alhamdulillah..
misi berkayak abg dan ust Lah pusing Pulau Pinang berdua tanpa bantuan telah berjaya. hanya mengambil masa 2 hari.
akhirnya abg dah selamat sampai ke rumah. jalan terhinjut2, sakit2 badan, katanya nak angkat lengan pun tak larat. kedua kuku jari kelingkingnya menjadi biru.
sy hanya tersenyum bila diberitahu sakit sana sini...dah faham sgt2...
kerjaya dan minat seiring...sakit pun sanggup..



walau apapun..jauh disudut hati tetap terselit rasa bangga. tahniah..sememangnya sy kagum dgn abg...cuma takleh ckp depan2...nnti riak...!!...ehehhee... (sy tau malam ni jugak abg baca blog ni..) catatan ekspedisi abg kali ini boleh dibaca disini...







..Ramadhan bakal menjelang...indahnya saat berbuka bersama..
..bicara pada bintang dan bulan yang masih beku..

14 ulasan:

s h u berkata...

balik kelate dop? hehehe..

take care yer kak..

Tukang cerita berkata...

Salam kak....
syabas tuk abang mu itu...
hebatnya dia.....
:)

ONE ZABA berkata...

mujur tak bawak balik duyung sekorang.

azza_irah berkata...

shu...
jumaat ni balik..jumpa meh..

nurul..
mekasih..bg pihak..hehe..
sehat yang...?

cikgu 1..
dushhhh...dgn dia dgn duyung2 sekali kena fire kang..

Bapak berkata...

Bapak ucapkan tahniah bagi pihak cik abang Kak Azza.

azza_irah berkata...

Bapak..
tkasih juga bagi pihak..
sehat ke..

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

dua hari dok dalam kayak???

azza_irah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
azza_irah berkata...

cikgu oden..
bhenti tido solat tepi pantai..pastu smbung balik..

ashley berkata...

Azza,
akak pun minat kayak tapi 3 jam pun dah kebas tangan tangan..
kalau 2 hari, mau terjelepuk!!
pengsan...
ha ha ha

kagum ngan kesungguhan your hubby!!
tahniah!
alhamdulillah dah sampai balikkkkk..

nort-HPM berkata...

dulu kayak 4 jam da letih...huhuhu..waaaa...meh nak cubit pp sket... tabik spring kat abg!!

arapink berkata...

hai azza...

tahniah untuk abg azza tu...
ara pon tumpang bangga

:-)

selamat berpuasa

Marzalina berkata...

kak...selamat berpuasa yer...chubby tu tandanya comell hehehe

suara berkata...

Salam Ramadhan Azza...
Lama Su tak singgah sini.
Selamat menggandakan amalan di bulan keberkatan. :)