Hati-hati yang berdetik..

27 Sep 2009

Mak : Mak Anakmu Kerinduan..

salam sejahtera untuk semua..


Selamat Ulang Tahun Mak..
27 September 1954..

menyayangimu seumur hidup...
merindui kasihmu sepanjang hayat..


Lega dan debar si ibu di hari perkahwinan anak sulungnya 9 tahun yang lalu..




Mak..
Penenang Hati..
Penyejuk Hati..
Penghibur Hati..
Pengadu Hiba..




M.A.K...

Mak.. Anakmu.. Kerinduan..



sebak dan sesak..moga mendung cepat berlalu..
terasa hendak kembali pulang memeluk Mak..mengadu hiba di hati..




21 ulasan:

maiyah berkata...

tak bleh bygkan kalo tanpa mak

ashley berkata...

Azza yang manjerrrr..
he he he..
bucuk bucuk mak!

HASNAH berkata...

untukmu ibu,
hanya padamu..
kasihku tertumpah..
Azza, selamat hari raya..

kakchik berkata...

Selamat Ulang Tahun untuk Mak azza. Semoga sentiasa dikurniakan kesihatan dan kesejahteraan agar berbahagia bersama keluarga.

azza_irah berkata...

maiyah..
sapa kita tanpa Mak kan..

kak hida..
yeeee.....org manje2 ngade..hehee..
manje pd yg sayang..

hasnah..
slmat hari ray kak..
hari ni hari jadi Mak...

azza_irah berkata...

kakchik dearie..
tkasih bg pihak..
tkasih utk doa akak..
sehat ke ..lama kita tak sembang kan..

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

muka sama la....agak2 aku la..macam tu la muka hang bila pencen nanti..agak aku la...beto dak?..he he..

selamat hari raya..

NoRT berkata...

epi besday makcik... tahniah coz lahirkan anak yg comey....

hazeleyed berkata...

Salam azza_irah
Kasih ibu tiada tolok bandingnya...kasih ibu membawa ke syurga.
Selamat Hari Lahir buat ibu azza...
Semuga panjang umur an beroleh kesihatan yang baik.

azza_irah berkata...

nort..
tkasih bg pihak..
mmg comei...jwb utk diri sndiri..ahahaa..

hazeleyed..
tkasih..mg kita sume ditetapkan hati dan akal utk terus menyanjung dan memuliakan seorang insan yang bernama Ibu..

Shifu67 berkata...

baru balik kampung dah rindu getemo lalu nahhh....

raya 4 kawe... duk beraya aats jalan di tanah merah

ONE ZABA berkata...

pindah balik kelate la...

azza_irah berkata...

shifu n cikgu 1..
demo duo ni meme deki....dushhhhh kangggg...ikut suka aaaa.....mak orangggg....dushhhhhhhhhh...!!!!

Batara Guru berkata...

alhamdulillah.....sihat lagi yer.
jagalah sesempurna mungkin ibu kita yang satu tu!

Batara Guru berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Kamsiah berkata...

sayangilah dia semasa hayatnya masih ada...
mcm akak...bila mak dah takde...mood nak blk kg pun dah kurang sikit....

Brahimnyior berkata...

Azza, ibu seorang boleh menjaga 10 orang anak.

Anak 10 orang, belum tentu dapat jaga emak seorang...

Beleklah akhbar, ramai ibu yang ditinggalkan sendirian oleh anak-anak mereka.

Nilai masyarakat kita semakin longgar.

Tapi Azza bertuah punya emak yang masih kuat dan bertenaga. Jagalah dan isilah masa yang ada sebelum semuanya diambil semula.

Saya dah merasainya.

Brahimnyior berkata...

Azza, ibu seorang boleh menjaga 10 orang anak.

Anak 10 orang, belum tentu dapat jaga emak seorang...

Beleklah akhbar, ramai ibu yang ditinggalkan sendirian oleh anak-anak mereka.

Nilai masyarakat kita semakin longgar.

Tapi Azza bertuah punya emak yang masih kuat dan bertenaga. Jagalah dan isilah masa yang ada sebelum semuanya diambil semula.

Saya dah merasainya.

ummu Masyitah berkata...

salam Azza,Alhamdulillah mak kita masih ada kan Azza.
eh,birthday mak Azza 27 september 1954?happy birthday untk mak Azza.mak saya pada 30 september 1954, azza tapi saya tak sempat nak tulis kat blog saya lagi

Rashid berkata...

Salam azza

Bila kerinduan itu hadir pada diri seorang anak, itu tanda ada rasa kerinduan juga turut hadir pada hati seorang mak.. auranya akan bersama..

Moga azza sentiasa tabah & kuat k.. doakan sentiasa utk mak.

Ruziawati Bukhari berkata...

selamat ulangtahun kelahiran mak..
semoga dipanjgkan umur, dimurahkan rezeki.. org tm ke? t ada makcik kat sana.. taman manal jaya 2.. kat kg padang siam pun ada.. tp mak dan ayah sedara kat situ dh meninggal.. ada anak2 dia je..