Hati-hati yang berdetik..

17 Okt 2009

Gediks di tengahari Jumaat...


backdated : 16 oktober 2009..Jumaat..


Salam sejahtera untuk semua..

Hari ni Jumaat..
balik sekolah jam 12...
maknanya jalan sangat lengang kerana kaum Adam nak g solat Jumaat.
tentu saja sebuk membersih dan mengemaskan diri masing2 sebelum ke masjid...
mungkin juga sedang sebuk bersantai atau mengemas rumah(bagi di Pantai Timur kerana tidak bekerja) ..hujung minggu adalah Q time bersama keluarga kan..atau boleh juga bersama teman2 merai lebaran yang belum berpenghujung...

jadi...
dari dibiarkan jalan raya lengang..juga dibiarkan pekerja2 supermarket goyang tangan...jummm...
kita tambah satu kereta di jalan..
kita kurangkan sikit kedinginan econ di pasaraya...hiksss...
bergediks di tengahari Jumaat...
<>>



beli tudung utk adik ipar di CH..



ada kisah di sebalik kebaya comei itu..sy tertipu...(faizah: i tau u pun bengang..adeh..)



erm..bertukar aroma...dulu Rougeberry..skrg Japanese Cherry Blossom..
sesekali bau lain..ehehh..
(ketajaman kasut takde kaitan dengan haruman..)



walaupun dah kenyang.,..jum...OldTown..
terapi..



yummyy...
HOr Hee..
OldTown Enriched White Coffee Gao..
OldTown Coffee Larva..
Oldown Strawberry Mellow..
OldTown French Toast..
terapi yang sangat santai...makin hari makin chubby ..adeh..




sekali lagi memanjakan diri..
terapi yang sangat berkesan jika anda rasa anda penat atau letih.
cubalah rehatkan minda dan cari sesuatu yang boleh membuatkan anda mampu tersenyum walau hanya dengan memandang atau sekadar berada dalam situasi itu.
jum bersantaiii...




**panggilan telefon dari adik di CH semalam membuatkan sy teruja.
tak sabar menanti saat-saat menghabiskan Q time bersama family...


untuk abang..
moga sentiasa dilindungi, selamat dan lancar dalam menjalankan tugas di Karabi..
doaku mengiringi..

kadangkala berdiam dan cipta ruang itu lebih baik...


7 ulasan:

Shifu67 berkata...

tokey kedai kata... cik adik... bukan ke minggu lepas dah try baju kebaya ni... errr... try saja ke... tak cadang nak beli kee

azza_irah berkata...

shifu..
errr tokeii....itu hari sy try saiz L le...ini ari saiz S....sy sudah kurus maaaa....hiksss...

azlanlin berkata...

Dgn menguji gedik le menandakan tahap kegedikan itu berada di level mana? kan gitu kan? hehe..

Klau idak tak tahu tahap gedik dlm diri..heheh.

Bagus, bagus..kalu idak asyik negok gedik org jer..kan?

azza_irah berkata...

azlanlin..
ehehhh..mentang2 dia tambah umo dah setahun..baru nak jenguk sini ek..
sehat ke wakkk...cmna study skarang..

Kumbe Male berkata...

come kak paka tudung...:p

azza_irah berkata...

kumbe Male..
comei ekk...bukan chubby ke..hehhee..

章魚燒Steven berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社