Hati-hati yang berdetik..

6 Feb 2010

Fikiran Tak Seiring Langkah..

Salam..





pagi yang damai.
cuaca yang cantik.
langit yang cerah.

i- dalam fikiran masih berselirat data-data yang belum lengkap.
dalam fikiran masih terbayang-bayang makmal yang belum teratur.

ii- dalam fikiran..rasa tak bermaya.
dalam fikiran semangat sedikit melayang.

dan dalam fikiran..ada dua cabang..
....ke makmal menyiapkan kerja
....di rumah siapkan data


akhirnya..



gedebukkk..

kaki bengkak..
tersadai di tangga..

sakit..
bengkak..
dan..takde orang tahu..


moral : jangan berangan masa turun tangga..


sayang sekali..
pagi, cuaca dan langit yang damai, cantik dan cerah..
tidak dapat dinikmati sepenuhnya..



10 ulasan:

ONE ZABA berkata...

tahun lepas dah jatuh tangga....

tahun ni pun jatuh tangga jugak...

acara tahunan ke tu!!!!!

jangan turun tangga masa berangan. makan la pisang berangan dulu.

aliadijamina berkata...

Sian kak Azza, dah sapu minyak ker?

azza_irah berkata...

cikgu one..
ahahhaa...ingtan anda sungguh bagus..ingt lagi yee..

tahun lepas bengkak sikit...tahun ni advance sket bengkak nya...gelungsur 3 anak tangga....adehh...

azza_irah berkata...

alia..
sapu dh..
sakit...
adehh..

maiyah berkata...

hati2.. mesti byk pikir tu

Idalara berkata...

kak ida penah gak jatuh kat tangga rumah..bukan berangan atau berfikir tapi kasut tumit tinggi terpelicuk..adoi..sakit bukan main lagi..
lain kali azza hati2 ye dik..

iina berkata...

Azza..

Lama tak singgah ke sini.. harap kaki yg bengkak tuh dah surut bengkaknya ;)

BEiB berkata...

dengar cerita, harap-harap bukan fitnah,
dalam sakit bengkak kaki tu dah pergi berjalan-jalan sebagaimana biasa (shopping/ makan angin)
...betul ka..?
hmmm....bila dah jalan-jalan, lupa sakit bengkak tu...
terapi jugak tu...

qaseh mas berkata...

Salam Azza
sampai bengkak kaki?jangan dok biar tau...

Cikgu NoRT berkata...

huhuhu....ari tu dah jatuh kan? time jaga exam...