Hati-hati yang berdetik..

27 Jun 2008

aku dan sesuatu..

balik dari skolah semalam, ku lihat sesuatu milikku yang telah lama hilang dari pandangan mata ini terletak elok di atas pc. ermm...hatiku berdetik...dah lama tak kulihat sesuatu itu..aku agak terseksa akhir2 ini. mgkin hubby yang memahami kesengsaraan yang ku tanggung kut, berusaha mendekatkan jarak aku dan sesuatu itu. terima kaseh abang...luka dan pedihku kau sentiasa ada...


agak lama sesuatu itu menghilangkan diri dariku..berbulan rasanya. kadangkala aku terpaksa bulatkan mataku bila aku rasa terseksa...

sesuatu itu merajuk kut sb aku salu tak amik berat psl dia...aku salu letak dia merata2...aku salu pk kan dia bila aku perlukan dia je...aku salu berlagak aku boleh hidup tanpa dia...

dan kini dia kembali..
terima kasih abg..
terima kasih utk dia..
kerana kembali menceriakan hidupku..
kerana kembali menjernihkan pandanganku yang agak kabur....
inilah sesuatu itu...
*
*
*
*
*
*
*
*
hiksss....



Tiada ulasan: