Hati-hati yang berdetik..

27 Jun 2008

Sepi memelukku...

Bisikku pada bulan

Kembalikan temanku

Kekasihku,

Syurgaku

Tanpa dia malam menemaniku

Sepi memelukku

Bulan jangan biar siang biar alam ini kelam

Biar ia sepi sepertiku

something nice right..
ada sesuatu yang dalam di situ..
sesuatu yang mencengkam..
aku nak ajak hubby tengok..
kena pk taktik memujuk...
sebab dia cukup liat kalau cite melayu..
cite mat saleh n cina dia no 1..
pas tonton aku bg komen..
tapi memandangkan kebizian hubby...aku tak tahu bila leh g tgk..
skrg kat perlis smpai isnin..balik dr perlis cabaran mutiara seminggu...
pastu ke labuan pulak smggu..
ermm..kekadang terdetik...aku nak buat lemah longlai...itu ini sume nak dia yang buat..
taknak buat sndiri dah..
bukan mengeluh..cm terkadang terasa penat..
abang...kita balik kelantan nak...
terasa nak transfer ke kelantan..biar dekat ngn family ..
mgkin aku terlalu independent slama ni...

Tiada ulasan: