Hati-hati yang berdetik..

22 Ogo 2008

my journey ..

part iii

satay kajang...
dah berjam di tasik titiwangsa, akhirnya sy n abg beredar utk ke kajang. dan sepertia biasa..walau dah berkali2 ke sana, tetap jugak melencung ke lain. alhamdulillah sekali lagi gps di pda ni membantu setelah signboard kajang yg diikuti lenyap dr pandangan..

satay ayam n rusa..sy makan satay ayam je..

terpaksa pakai cermin mata kerana mata sy tersangat pedih malam itu..

abg makin sakan ngambik gamba sy...

hiasan yg buat kan sy terimbau kenangan di umah tok..

13 ulasan:

cikgooden berkata...

perghhhh!...tarik satey hingga senget muka cun..kah kah kah..(teringat masa belajaq dulu, selalu membaham satey kajang...dengan member..)

azza berkata...

cikgu..
wahahaa..org suh pokus pd satay la...dushh..

Sheikh Azmie berkata...

tak berapa langkah jea lagi sampai rumah... awat hangpa tak gi tau nak mai...?

azza berkata...

pak sheikh..
awat tak habaq umah leh langkah2 je smpai..hikss..
pcutian tak dirancang..g pasni leh la banje ekk..

ras-adieza berkata...

akhirnya azza dapat gak menikmati satay kajang. Dekat lak ngan umah pak sheikh tu. Bestnyer...

~Cinta Milo Ais~ berkata...

wah makan satay kajang...kajang pak malau kajang berlipat, kajang hamba mengkuang layu..eh pastu apa eh hehee

rashid berkata...

hiii rindunya sate kajang. Masa belajar kat UKM dulu tu - dalam sebulan tu wajib keluar 1-2 kali seminggu kajang - selain fotostat..apalagi bedal sate la..

azza_irah berkata...

kak ras..
heheh bpuluh kali mkn..tiap kali ke KL msti g..baru tau psl umah paksheikh tu..kl idak leh suh banje..hikss..

melo..
ahaa..bpantun lak ekk..

cikgu rashid..dl di ukm ya..tahun bila ek..

suara berkata...

Salam azza...

Su paling boleh makan sate kajang antara 4-6 cucuk je. Tapi abng, kalau makan mesti lebih dari 20 cucuk... rekod makan sate banyak dia kalau tak silap lebih dari 35 cucuk... mmg peberet dia la...

Nurmala berkata...

wah..
bukan main seronok ek..
jalan2 cari makan..
nyum nyum..sate tu mmg sedap kan??
saje nak men'jeles' kan diri ku lagi la tu..hehe~~

cendawanintim berkata...

syioknyer satay kajang...terbayang2 dah nih...

wakkkkkkk, kita demam nih....demam rindu kat abg kita kot..uwaaaaa...

sheikh berkata...

tu la.... roger roger la sikit bila dah sampai kajang !

aduka.arjuna berkata...

Satay Kajang... Apa Yang Best satay Kajang tu.. ummmm yum yum yum