Hati-hati yang berdetik..

24 Ogo 2008

my journey...part iv...MAHA

18 ogos 2008
part iv..

MAHA...

gambar2 sekitar MAHA yang sempat sy ambil. sy sampai awal sebenarnya ke sana. lawatan utk orang ramai adalah jam 10 pagi tapi sy sampai sekitar 8.45 pagi. so dapatlah sy park kereta di parking A iaitu parking utk para petugas dan peserta yang menjayakan MAHA 2008(parking adalah dari A-Z..bayangkan lah..)... rezeki kan...sebab parkingnya betul2 depan Agrobazar. takde lah terlalu jauh sy menapak.


sebelum bertolak..bersebelahan UPM


parking A betul2 depan bazar ini

sarapan pagi di Agrobazar...(nescafe nya tidak memenuhi citarasa sy..)

polis2 kat blakang tu mengiringi Yang DiPertuan Agong yang turun mencemar duli untuk menyaksikan Rodeo Malaysia

rimbunan orkid yang buat sy tergoda


antara yang menarik perhatian sy


kerongsang sabah

terjumpa mak saudara abg yang turut mengambil bahagian menjual produk IKS

beratur membeli tiket tram...RM1 saje...

gelang ni kena pakai sepanjang menaiki tram

sempat menyaksikan rodeo malaysia. masa tu Yang DiPertuan Agong turun sama, tak sempat nak snap gambar kerana hp abih bateri. lenguh kaki berjalan ke sana sini, hujan pulak tu...tapi sy cukup berpuas hati..byk benda baru yang sy dapat terutamanya pasal pokok2 bunga...sebab sy tahu ada bbrp org kawan sy yang rumahnya hanya bbrp langkah je dari UPM...tak sedar yang MAHA dah habis...adess...

destinasi selepas MAHA...

.

.

.

.

.

abang cari keperluan outdoornya..

seterusnya..

mine...

.

.

.

.

.

sogo!!!!!!!!!

6 ulasan:

~Cinta Milo Ais~ berkata...

sangat ayu wanita berpayung hijau itu hehehe

Tirana berkata...

Cantik bunga orkid tu..Nanti pindah rumah sendiri boleh la mulakan balik hobi berkebun..hehehe..

cikgooden berkata...

jalan sakan hang nooo!...tak habis lg laporannya..Suka tgk gambar pokok bonsai tu..smart!(menjeling tuan umah ni...ada irat2 bonsai jugak..er.maksud saya, smart!..:)

Nurmala berkata...

haha..
parking kat tempat peserta tu..bagus²~~

azza_irah berkata...

melo..
payung tu nazak dah...patah di buat dek abg..huhuu..

kak tirana..
skrg ni mmg dah tanam kak..sy beli baja orkid kat MAHA tu..

cikguoden..
dushhh...hehee tak abih lagi ni..nak bg laluan kat pilihanraya jap..

bonsai??...dushhh

mala..
save 2rm bayar parking..hikss

suara berkata...

Salam azza.

Su ajak abang pegi MAHA. Dia cakap ape tau.... "Dua thn lagi kita pegi ye! Tahun ni tak sempat la..."