Hati-hati yang berdetik..

22 Sep 2008

deretan kad-kad raya yang comei...

salam..
badan makin tak sehat rasanya. selsema makin teruk pakej sekali ngn batuk. semalam jam 11.30 malam sy baru smpai dari alor star, berbuka di umah paksu. di rumah paksu sy telan beberapa biji ubat selsema, demam, perit tekak dan batuk. akhitrnya, kereta bergerak je sy terlena hinggalah smpai ke penang. mengantuk sangat2 jadinya.
di bawah ni adalah deretan kad raya yang sy terima. gambar2 kad raya ini sebenarnya ada yang telah lama sy terima. saja nak kumpul banyak2 dl baru nak postkan sekali harung. comei2 sumenya. kiut2 dan cukup kreatif. terima kasih utk semua teman2 blogger yang bagi kad2 yang comei lote ini. terima kasih atas persahabatan dan terima kasih atas ketelusan kalian. tunggukan kads dari sy ya..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kad ini dari adelaide..
suzi teman baru yang semakin akrab..

update 23 sept ..1.26pm..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kad ini dari ireland..
kin teman yang selalu mengingati sy..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kad ini dari yanmie si cantik manis..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kad ini dari cek azman a.k.a kreuger..
adik yang inovatif sgt blognya..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kad ini dari liyan si gadis ayu..



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kad ini dari akak ibu yang penyayang..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kad ini dari kamezaim..teman yang baik hati..teman yang dikenali sebagai arjuna di kalangan beberapa orang teman..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

jutaan terima kasih...

sy menyenangi kehadiran anda mewarnai hidup sy..terima kasih kerana coretan, gurauan, komen dan kritikan anda sentiasa membuatkan bibir sy terukir senyuman..

6 ulasan:

jinggo berkata...

zaman dah berubah - dulu kad ,lepas tu sms sekarang bentuk baru - yang pastinya.tahun ni saya beli 3 kad raya ( siap dengan lagu )...untuk di hantar.semalam beli tapai.masam.....

ku tak sempurna berkata...

cepat2 sembuh ya... biar ceria di hari raya... raya di mana tahun ni??

Nurmala berkata...

semoga cepat sembuh akak..
hari ni gaji sure sembuh kot demam tu.hihihihi~~~

Mak Su berkata...

dpt duit raya virtual! wow!

azza_irah berkata...

bro jinggo..
naka tapai ke..nnti sy pos..hehe
sy baru pos 5 kad raya semalam..utk huby pun sy pos..hehee

ku tak sempurna..
kami dua2 kelate .tahun ni turn umah abg raya ptama..tghri balik umah akak..

mala..
ptg ni nak kuar..sure sembuhnya..hehe

maksu..
nnti tggu kad raya azza ya..

Sufi Idany berkata...

nak kad raya gak....