Hati-hati yang berdetik..

27 Sep 2008

lagi kad raya...

salam..

rasanya ramai antara kita dah berada di kampung untuk menyambut lebaran. komen dan mesej di shoutbox juga tidak lagi aktif. jika ada pun adalah dari teman2 yang bertugas, yang tidak dapat cuti di hari lebaran ini. sy masih lagi di penang, membuat persiapan terakhir utk dibawa pulang ke kampung esok. menyiapkan tempahan kek keladi oleh teman2. alhamdulillah rezeki bulan Ramadhan. badan terasa penat..tapi gembira melihat kek2 sudah boleh diserahkan kepada empunya. jika ada kekurangan beritahu sy nnti ya...tapi jika sedap sebar2kan lah..hehee..


seketika mengadap blog ni..menjelajah ke blog teman2 yang rata2 nya sudah sunyi...banyak lagi kad2 raya yang tidak sy kutip rupanya. kesibukan dan kepenatan di bulan Ramadhan kadangkala membuatkan sy terleka wlpun ada msg yang ditinggalkan teman tentang kehadiran kad lebaran itu. maaf ya..keletihan minda dan fizikal kadangkala membuatkan kita tidak nampak apa yang berlaku di sekeliling.


disini ialah antara kad2 online dari teman2 yang dekat dihati. moga anda semua gembira di kampung bersama keluarga tersayang.




Dari Nuranim..


Dari kak Myza..




Dari Lin..





Dari Niza





Dari Nrinna




Dari as..






Dari Cikgu Rashid





Dari Siti Khuzaimah







dari adik Framestone..


semoga cahaya lebaran ini melingkari hidup kita...

3 ulasan:

iina berkata...

jemput ambil kad raya kat rumah ye ;)

@LiYaNNuaR ツ berkata...

byk kad raya... hehehe...

lukmanw@gmail.com berkata...

Salam

Saya ada menerima email yang ada gambar kad raya kereta accident itu. Boleh tahu siapa pereka (pencipta) asalnya?

Lukman
http://oshthejourney.blogspot.com