Hati-hati yang berdetik..

16 Sep 2008

seandainya kau tahu...

salam petang..


alhamdulillah...walaupun hari ni segalanya nampak macam kelam kabut...tapi bantuan dari kawan2 dan pihak pentadbir membuatkan sy rasa tidak keseorangan. meninggalkan abg dengan terbaring tidak boleh bangun membuatkan hati sy gusar. sesampai di sekolah, sy minta pelepasan dari pihak pentadbir utk balik menghantar abang ke klinik. dengan penuh berhemah dan tutur lembut bagai seorang ibu, puan pentadbir bertanyakan situasi hingga abg jatuh di bilik air pagi tadi. sehalus bicara, tandatangan diturunkan di borang kebenaran keluar. terima kasih puan...
sy sempat menghabiskan kelas 7.40-8.40 pagi..dan 2 masa lagi 8.40-9.40 diganti oleh kawan sy secara sukarela. budimu tak ku lupa..juga pesanan dan nasihat dari rakan2...alhamdulillah..
sy dikelilingi oleh insan2 yg sy rasakan penuh dengan kasih sayang dan keluhuran budi waktu sy dalam kesukaran..

tetap sama..

16 ulasan:

Tirana berkata...

Lind..macam mana abang boleh jatuh?

~Cinta Milo Ais~ berkata...

kak azza, sabar ya..ujian bulan ramadhan ni. InsyaAllah semuanya akan selamat belaka..aminn

iina berkata...

sabar.. semoga dia sihat.. kena cukup rehat tu.. ambil cutilah beberapa hari nie kan

Azmil B. Mohd Aris berkata...

bersyukurlah dgn segala rezeki...

azza berkata...

kak tirana..
dia pening masa bangun sahur pagi td..lin papah g bilik air tergolek ngn lin skali..

melo..
mekaseh dik..

iina..
nasib baik esok penang cuti...leh la rehat sehari lagi..

azza berkata...

azmil...
iya..alhamdulillah..

Yanmie berkata...

ya allah ciannye. sabar ye, itu ujian dr allah di bulan ramadan nie. semoga abang cepat sembuh...insyallah...Amin..

13may berkata...

huiii...bahayanya...

moga cepat sembuh :)

azza berkata...

yan dan en may..
timekaseh..moga2..

SaDi berkata...

ya allah... siannyeeee... pinggang sakit tak??? sadi pernah jatuh... pastu lepas beberapa bulan, sakit pinggang yang teramat sangat sampai tak boleh nak jalan dan drive... bila check doktor, sadi dapat disc bulge... sampai sekarang tak baik... kalau pinggang rasa sakit.... sadi just baring jee atau duduk... tak tahan menanggung sakitnye...

azza berkata...

sadi..
ptg smlm kaki abg tercucuk paku masa bersihkan kolam..smlm rs pening..sahur td pening..akak papah ke bilik air..dia tak tahan pening tu yg jatuh kat bilik air..kaki yg kena paku tu pulak terhenjak ke simen..
ermm..minta2 takde apa2..tak tahu lah..

su berkata...

macammane keadaan abg kak azza skrg?

@k@kPOKPEK berkata...

hopefully, semua dah ok ye.. semoga segera sembuh.

Rashid berkata...

salam azza,
Moga tabah hati. Tentu ada rahmah di balik semua yang berlaku itu. Percayaah, dugaan diberi untuk menguji sejauh mana kita berupaya untuk tabah & berdoa padaNya.

Jangan mengeluh ya. saya doakan abg azza tu sihat semula..

@LiYaNNuaR berkata...

moga cepat sembuh ye kak!

Nurmala berkata...

Hah?? Abg akak jatuh?? Naper kak?? Abis tu macam mana dia arini?? Dah ok??