Hati-hati yang berdetik..

18 Sep 2008

senyuman utk intan..


terima kasih utk insan ini...
setiap kali ada gift atau award dia tak penah lupa pada sy..
timekaseh ye intan..
persahabatan ini umpama titisan warna di kanvas kehidupan..
menjadikan kanvas putih ini berseri membawa seribu makna yang mampu membuatkan bibir kita mengukir sebuah senyuman ..


sy nak kembalikan gift ini utk intan...
terima kasih kerana menjadikan persahabatan kita begitu istimewa.
gift di atas juga yang di bawah ni...sy nak share bsama anda sume...
terima kasih utk jalinan ini..


intan,laling,cikgu rashid,melo,sadi,yan,k'tirana,k'ras,wilda,@k@kpokpek,mala,k'kam,kin,intan usm,tiny,ct,sufi idany,en may,zamz,sheikh,kamezaim,knizam,liyan,mersik,kamar hati,ku tak sempurna,kreuger,azlanlin,lawa,cikgu norish,cikgu ari,cikgu beib,iina glasgow,cappucino,eiba,ryann,along79,lady D,kak ros,bro jinggo,kak lady,kujie,kamal,cikgu su,putri ilya,cikgu ezza,angriani,azalea,nrinna,wanie,maksu,ciknah,myza,ct khuzaimah,cikgooden,ryehanna,kuncop,suara,kasih..


juga utk sume yg mengunjungi blog ini..pada yg namanya tak tersenarai..maaf...sb nak cepat..
sile amik ya..

13 ulasan:

jinggo berkata...

terima kasih - kerana ada nama yang tak di lupakan....jinggo.

~Cinta Milo Ais~ berkata...

mekacih kak azza..sayang dia mmuahh hehe

Yanmie berkata...

tima kasih kak azza, dh singgah ke laman hati (pinjam ayat kak azza) yan..hehhee..eheks..

@LiYaNNuaR berkata...

thanks kak... ti sya amik yek... la ni kat parade lagi... mau sambar something! hehehe....

SaDi berkata...

waaahhh.... sukenyeee hati kitee dapat gift lagiiii.... mmmuuuaaahhhhh...

Akak berkata...

Salam Azza...

terima kasih utk hadiah yg diberikan, terima kasih sebab ingat kat Akak, sayang Azza! (Kalau tk bagi award pun ttp sayang)..

su berkata...

mekaseh byk2 kak!

iina berkata...

azza.. thanks ye ;) salam lebaran

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

terima kasih...
azza ni mmg kreatif...
buat sendiri lak tu award dia..
cantik sgt...

azza_irah berkata...

utk semua..
sama2 kasih..

.::WaNiE::. berkata...

terima kasih !

ras-adieza berkata...

tima kasih, tima kasih, tima kasih.....tak terucap...

azza_irah berkata...

wanie n kak ras..
sama2 kasih..