Hati-hati yang berdetik..

18 Sep 2008

basuh guna air garam..

sekadar peringatan di bulan yang mulia...







tengok dekat sket...

*
*
*
*
*

adehh...harubiru..

21 ulasan:

Kamsiah berkata...

eii azza...dah la akak ni teramat takut pd sebarang spesis ulat..kalau akak,mau dgn mangkuk tu sekali akak campak hehe

azza_irah berkata...

ekkeke kak..
ulat tu penawar..hehe

su berkata...

adeh!ni yg gerun ni..huhu

Yanmie berkata...

eeee...ulat...yan paling geli ngan spesis2 ulat nie..geli geleman, terasa berjalan2 kat badan. isk..huhuhu...

~Cinta Milo Ais~ berkata...

eii ulat..bestnya..hahahaha

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

uiihhh..tadi baru jumpe masa potong mangga..mak kasi tadi masa g rumah dia..

pastu balik rumah terus potong sbb nak bagi anak2 makan tapi sebelah mangga tu dah berlobang...

mula buat tak tau je sbb sebelah tu elok lagi..pastu buang ler yg lobang tu...makin dibuang makin byk plak ulat yg kuar siap suku sakat semua ada...ish..naik geli dah..

korek sikit2 buang tapi masih ada lagi...nak potong sebelah tu tak bleh sbb nak kene pegang sebelah yg ada ulat tu..last2 buang je hehehe..tak tahan dah rasa cam merayap kat tangan ishhh....gelinye

SaDi berkata...

eeeeiiiiiiii.... geelllliiiii....

azza berkata...

su, yan, sadi..
ehhe..ulat buku takpe la gak kan..

melo..
hehhee..ni akak suka ni..tau dah melo sure suka..hahaa

rina..
salu kl azza jmpa dlm buah azza buang terus buah tu rina..rs geli geleman nak mkn..tapi itu juga bmakna buah tu slamat dimakan kan..sb elok2 je ulat tu gemuk2 hidup dlm buah..ekkee

cappuccino berkata...

hehheheheh..gorrengggg pn sodapppppppp...muahahahhahah..

Ayu berkata...

salam ramadhan.. :)

.::WaNiE::. berkata...

wahahaha mesti buah tu sedap..gemuk ulat tuh

Mr. Azman berkata...

wallaaweeeiiii... tetiber rase macam kembang tengkok.... kalau masuk mulut???? sure ade rase kelat kelat sikit kan... sebab tuh laa perut pon mula rase mual mual...

aiyark~ sei loo~

Kreuger®

Cikgooden ...(Selumbar Emas). berkata...

ulat apa tuh?..buah pulasan ka?..isk isk..geli tengok ulat,tapi sesekali makan ..apa rasa dia hah?
...serenot tengok gambaq dua budak sedang berpelukan di bulan bulan puasa,tatkal aku asuk umah azza nih..he he he.

@LiYaNNuaR berkata...

eeeee.... geli laaaa...

jinggo berkata...

ee...semalam pun saya terkena. ada ulat dalam SOLOK...makanan,

Mak Su berkata...

eeeiiii! ulat !!!!

Ada Ayrissa berkata...

basuh ngan air garam smpai kuar ulat ek?
eeee.......goli den..

ras-adieza berkata...

comelnyer ulat tu, tapi kalau kat tangan mau melompat2...

Kujie berkata...

yupp... kak jie semua ulam2an rendam dalam air garam dulu..
nak2 lagi brocoli...permukaan dia yg gebu tu ...seram...walaupun kak jie suka sgt brocoli

kin hashim berkata...

buah apa tuh?

azza_irah berkata...

die..
goreng cicah budu..ehhe

ayu..
salam ramadhan ayu..mekaseh singgah..

wanie..
merah2 mmg menggiurkan..

man..
lelaki pun kembang ke..akak ingt pompuan je..hehe

cikgooden..
buah pulasan cikgu..
kit kan gambo 2 org budak tu..

liyan..
ekkee..

bro jinggo..
ulat tu dlm solok lada?...tu ulat lain kut singgah sb ikan rebus n kelapa takde ulat..

maksu, airyssa, kak ras..
azza pun geli ..hehee

kak jie..
mmg kena rendam kak..kl tak ulat tu tak kuar celah2 yg gebu tuh..

kin..
buah pulasan kin..