Hati-hati yang berdetik..

4 Sep 2008

terima kasih kak Tirana..

terima kasih kak tirana ...untuk award ni. paling mesra..?..hehee terasa malu pulak..sebab sy tidak lah semesra mana. namun keserasian dan persefahaman yang terjalin antara kita membuatkan kemesraan itu wujud. Terima kasih kak...

dan sy nak share award ini dengan seseorang yang rasa cukup dekat di hati ini. beliau suka sangat mengusik dan menyakat sy. hati ini cukup terhibur membaca msg2 beliau di shoutbox sy...
buat dua temanku..
terima kasih atas persahabatan ini..

6 ulasan:

~Cinta Milo Ais~ berkata...

hu...mekasih kak azza.really appreciate it. terharu ni..sob..sob (kalau tak sengaja tertelan air mata ni batal posa tak kak? hehehe)

SlumbeRaja berkata...

tahniah... macam menang grammy/anugerah era je... hehe

Memilih Rakan: Kualiti atau Kuantiti?


Anda Meraba atau Diraba?


Antara Mamak dan McD, Yang Mana Pilihan di Hati?


Pesta Membeli Belah Raya Bermula!

ras-adieza berkata...

azza

banyaknyer....

SaDi berkata...

tahniah... dapat AWARD!!!!! :D

Akak berkata...

Salam Azza...

Tahniah! Tahniah! Tahniah!...

cendawanintim berkata...

mekasih my laling...

nanti kita tepek kat blog...