Hati-hati yang berdetik..

20 Okt 2008

tag dari @liyannuar..

salam..

penat sangat rasa badan sebab tadi bawa budak ke Pusat Ko utk jalani aktiviti luar. ..nnti sy update entry psl aktiviti ni. buka2 blog terus nampak pesanan @liyannuar.. anda ditag...alahai..
hutang tag lamna ada yg belum dilunas. hampir terlupa siapa yg tag sy..nnti sy cb godek2 laptop ni sb mmg ada sy tulis note..cm lupa dimana.

di bawah ni ialah tag dr adik @liyannuar..
harap berpuas hati dgn jawapan k'azza..


1. The age you’ll be on your next birthday:

33 tahun.. usia sudah menginjak..huhu..tapi usia bukan ukuran kan..

2. Place you want to travel to:
Rome..huhu..cite2 tinggi..satu lagi Tanjung Piandang..tak tahu napa hati sy tertarik pd tempat itu sedari dl..seakan memanggil...

3. Your favorite place:
shopping mall, hiksss...i likeee...

4. Your favorite food:
bubur kacang hijau..sup tulang..laksa kelantan..

5. Your favorite pet:
apa ya..ikan je la kut..suka tgk ikan berenang2..suka gak iguana tapi lum penah terlintas nak bela kat umah haiwan eksotik gini..hehe

6. Favorite color combination:
merah + putih
hijau + kuning

7. Favorite piece of clothing:
sume..dari atas smpai bawah..luar dalam..hahaa

8. Your all time favorite song:
merdu di halwa telinga..

9. Favorite TV show:
AXN...csi, 24, alias, ER...n sewaktu ngn cite2 gini..

10. First name of your significant other/crush:
lind

11. Which town do you live in:
Bukit Mertajam

12. Your screen name/nickname:
azza_irah@melurr

13. Your first job:
pembanci..hahaaa...dari satu uamh ke satu umah dengan gaji RM640..tggu spm..

14. Your dream job:
wahh..cite2 zaman skolah rendah nak jd peramugari..
sekolah menengah nak jd penulis/pensyarah..
masuk u...nak jadi /penulisahli georafi..
alih2...cikgu pendidikan khas..hehe
masih ada simpan hasrat utk menulis..

15. One bad habit that you have:
merajuk kutt...hikss..

16. Worst fear:
cite antu..

17: Things you’d like to do before you die:
sama ngn liyan..nak punya cahayamata..

18. The 1st thing you’ll buy if you get $1,000,000:
ermm...nak beli bas n kapal yang punya segala kelengkapan rumah didalamnya...leh bawa kami travel kemana saja..

19. Your husband/wife:
abe...khairul..

20. Tagged anyone?

6 ulasan:

JINGGO berkata...

he...cgu nampak ungu...dalam cita2 tu - cgu memang pandai menulis......

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

alamak kak azza...yanie kena tag ek...sat2 no..nanti yanie wat tag tu...skang kebizian sket (^_^)

Sufi Idany berkata...

kak.... semoga akak dimurahkan rezeki oleh NYA....amin...

cHeRyNa PiReS berkata...

15. One bad habit that you have:
merajuk kutt...hikss..

*** same la kite:D

tapi merajuk pade yg sudi jek la kan:P

@LiYaNNuaR berkata...

terima kasih... sudi mjawab walau dlm kepenatan...

Kamezaim berkata...

alamak..azza ni mmg nak kena ni..hehe manalah kamezaim reti bahasa omputih ni..hehe