Hati-hati yang berdetik..

9 Nov 2008

amandari malay cuisine..

sabtu yang indah..
meting akhir tahun dari jam 8 pagi hingga rapat jam 12 tengahri. selesai meting..bergegas ke sebuah restoran di Autocity, Juru untuk menghadiri jamuan akhir tahun skolah sy. alhamdulillah..kini satu lagi majlis dah selesai..


sy malas nak bangun bergerak untk amik gamba..penat masih terasa..jd sume gamba hanya setempat..iaitu di meja dan kerusi sy..muka pun muka sama je..muka penat..hehee..senyuman tawar..




ucapan dari Pentadbir..














cenderahati dari Badan Kebajikan Guru..


senyuman sy nmpak hambar semuanya..
macam tak menjadi..
teruk betul kesan psikologi dlm diri ini..

psstt...kak nor...
ada org puji kaknor kiutt...org yg giginya berlapis bila senyum nampak manis..ceria..

selesai..
ahad boleh rehat..santai2 di rumah..
sementara tggu esok yg pasti akan kembali seperi minggu2 lalu..

18 ulasan:

Kamsiah berkata...

walaupun muka tampak letih
tp tetap cute,comei lote...

azza_irah berkata...

kak kam..
ehehhe..penat sesangat azza sbnrnya kak..

BEiB berkata...

betul kata kamsiah...
kecomei lotean masih ada..heheheheh
letih sebab berkerja/bertugas lebih afdal dari letih/sembab tidur atau x buat apa=apa...
minggu yg 'hectic' tentu minggu yg fantastic..
*pandai jek kaknor...heheh

azza_irah berkata...

cikgu beib..
waaa..org tak tido smpai sembab la..org lena2 gitu2 jekk..ehehee..takde mende nak wat rini...sume org pakat bz kan..

kak nor..?..kiut kan..gg blapis...hehe

Cikgooden ...(Selumbar Emas). berkata...

ketara nampak muka letih sangat...kekadaang banyak perkara kita buat, serentak sekali RUP...buat kita letih dan tak bermaya...dan mempengaruhi apa yg kita buat......

so, rilek..take time...take rest.

azza_irah berkata...

cikgooden..
kdg kita lupa setakat mana kudrat kita bila leka berkerja/memenuhi amaanah yg diberi..

mcm ckgu lukis katun tuh la kan..tangan ketar pun lukis gak..alih2...hehee...

Eazy Izzuddin berkata...

wah...
nmpk cam besh jek majlis 2...
akak always update eh..
=D

azza_irah berkata...

eazy..
kl ada cite akak update la..sb kita berdasarkan pengalaman kita kan..bukan copy dr emel atau artikel..hehee
tapi bgantung pd mood jugak..

SaDi berkata...

akak... masih tersenyum walaupun kepenatan... kalau sadi... dah lama surrender... :p

azza_irah berkata...

sadi..
tggu masa nak tumbang je tuh..hehee

Rashid berkata...

Azza,
'Keletihan terserlah bikin senyuman tak ceria'.. apa-apapun azza stay ramai peminat. hehe gurau jer..

Azza, kita tak ditakdirkan menjadi pelakon hebat macam karim maya, era fazira.. cam kajol (mau masuk juga nama ni) tapi kita tetap kita. Kita seadanya. Itulah kita. Tak ada duanya. Hargailah ia...

Lepas ni azza ambik masa, berehat okey! ini adalah arahan! noktah! hiks..

azza_irah berkata...

cikgu rashid..
mana ada peminat..org tak kenal pun kita..lain la cikgu..hehee..

benar cikgu..sy cukup hargai diri sy..cikgu..dan org2 yg dekat di hati sy..sb kita sume hanya satu kan..tiada dua..

cuti nnti baru leh rehat..esok nak smbung keje2 seterusnya...selasa pgrame hutan lipur pulak..

quiet quiet potato filled berkata...

salam kak azza..

akak pun mcm saya ek, penat, sedih, gembira, semua akan terpampar pada wajah. walau mcm mane kita cuba cover, tetap akan kelihatan.

xpe kak, biar penat, semua sudah selesai. hrp kak azza puas berehat ye..:)

kak, sy x berblog buat sementara waktu. ada sesuatu yg buat sy nekad membuat tindakan tanpa fiki panjang. hehehe

xpelah, nanti2 ade masa saya akan berblog semula. baru sehari, rindu rasanya nk menulis.

kak azza, take care.

chuckiesd berkata...

wah sedap nyer makan jer ek ari ni..penat2 pun sempat posing lagi tu

shafa berkata...

Tapi still cute cikgu, walaupun penat.

Shifu67 berkata...

wahhh.... korang dah buat jamuan sekolah eiiii

cendawanintim berkata...

lalingggg tetap comel lote di hati saya..

μάγά berkata...

maya pun rasa kak azza still manis walaupun dalam keadaan penat... tentu senyuman itu pengubat segala duka dan tentu juga senyuman itu dapat menutup apa yang di rasa di hati kita...

kagum sungguh dengan kak azza.. dalam kepenatan masih gagah memperlihatkan senyuman manis dan ceria..