Hati-hati yang berdetik..

28 Nov 2008

dari kajang ke pulau mutiara...

akhirnya..
dapat juga sy bertentang mata dengan akak seorang ini..
seorang pendidik di Kajang..
juga anak nya...si cantik manis...
malangnya ngan pakcik tak sempat jumpa..
kerana pakcik ke masjid menunaikan solat jumaat..

alhamdulillah..
dari maya bawa ke alam nyata..
satu kesimpulan yang boleh kita fikirkan sendiri..
asalkan anda ikhlas bersahabat...tidak kira siapa anda..
ia tetap kan terjalin mesra..

cuti2 malaysia kak myza dari kajang ke pulau mutiara membawa kepada pertemuan singkat kami... di rumah seorang kawan lama kak myza..
di sebuah taman perumahan berhampiran Pasaraya Krico..



baju merah tu lah si cantik manis niesa..anak dara kak myza..

moga kemesraan kan terukir indah di sudut hati..
menjadi petanda bahawa kita pernah berbicara di alam maya dan jua pernah bersua bertentang mata..


14 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

best jugak jumpa kawan2 alam maya ni... hmmm

azza_irah berkata...

monkey..
eheh..
mmg best..

AL-BIMA SAKTI berkata...

salam,
ikhlas bersahabat
akan terbina rahmat...

HABIHA69 berkata...

wahh..cikgu azza bak kata pepatah berkawan biar seribu..eh..beribu..ber..ehm..ehm..biarlah satu..hik..hik..

Mak Su berkata...

:)

marzalina berkata...

bila la turn intan lak jmpa kak azza kan hehe

eriey berkata...

bestnyer dpt jupo kwn lama..nicee pic..hehe

cendawanintim berkata...

laling jumpa kawan2 blog lagi erk...wahhhhh..besh222

azza_irah berkata...

al-bima-sakti..
benar..ikhlaskan hati..

cikgu habiha..
hikss..
berkawan smpai ke serata ceruk..

maksu...
senyum seikhlas hati..

mar..
insya allah..usm tak jauh..hehe

erie..
tu kwn lama kak myza...
akak ngn kak myza baru je pertama kali jmpa ni..

laling..
tak sabo nak jmpa laling sebenarnya..

Rashid berkata...

Hati terdetik suka bila melihat terjalinnya sebuah ikatan... dari alam maya ke alam realiti.

p/s - “Ingin bersua, dengan dinda, yang kupuja, di mana, bagaimana dan bila…” hehe. sajer lama tak dengar Lagu D.J. Dave.. hiks!!

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

sesekalu jumpak kawan baghu best kan..ha ha ha..berkawan biar seribu, berkasih biar satu...sapa yg reka ayat ni tak tahu la..sejak sekolah dok dengaq dan guna dah..

CikguZue berkata...

salam,
apa gaknye topik utama bila blogger bertemu blogger ye? hehhehe....

Sufi Idany berkata...

Indah dengan bahasa nye yang tersendiri.... semoga kekal selamanya. Amin

azza_irah berkata...

cikgu rashid..
waaa...besnya lagu tu..
nnti nyanyi utk sy ye..hehe

cikgu oden..
ehehee..ye la..jgn ketar2 naa...

cikgu zue..
hehe..ntah la kak..kena yg kelu..kelu gak..tapi kena yg sekepala...tak bhenti sembang..

idany..
susah nak dirungkai dgn kata..hanya sentuhan hati yg terasa..