Hati-hati yang berdetik..

25 Nov 2008

denyut-denyut..



seharian..
berehat seketika..


20 ulasan:

Big Mamma Bukhari berkata...

kepala berdenyut? migrain? t doakan u segera sembuh ye.. buleh keje macam biasa...

mountdweller berkata...

Uncle pun ada migrane dan gestrik.
Ubatnya cafergot dan anti acid.

Doakan semuga azza akan sembuh dengan segera.

worldpeace berkata...

kepala berdenyut-denyut tanda soh berehat tu...take care ye

azlin hashim berkata...

kesian akak, selalu sakit kepala. Lin pulak jarang sakit, tp kalao dah sakit tak blh bangun.. Semoga akak cepat sihat yer.. take care!

JINGGO berkata...

begitulah seharusnya badan - rehat.semuga cgu tenang2 - dan cepat sempuh....

UnGu VioLeT berkata...

moga cepat sembuh kak..

Luth Textile berkata...

makan la ubat..
tido..

Rashid berkata...

Azza, pejamkan mata tu..

UnGu VioLeT berkata...

akak, ade tag yang mengena utk akak, dtg ambik kat blog mar yer.. And bt yer kak.. cyg slalu dr mar...

azlanlin berkata...

Kekadang berdenyut itu, ingatan untuk kita beristirehat minda dan jasmani....

Cuma, ketika berdenyut itulah, bermacam-macam isu yang menyesakkan timbul dari pelbagai arah. Telan dan lenalah seketika...

Seperti kata Rasyid : pejamkan mata itu...

μάγά berkata...

semoga segera sembuh kak... jangan banyak fikir2 And banyakkan rehat.. tinggal kan sebentar blog dan komputer.. bagi kesakitan reda dulu ye..

Monkey D Luffy berkata...

duduk lama2 depan pc blh demam... kena rehat cukup

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin berkata...

salam..
1. ksakitn & pyakit, ada kalanya sbg kafarah bg kita - tanda TUHAN syg kat kita..
2. doa buatmu dik - "smga ALLAH sembuhkn sgla pyakit, smga ALLAH anugerahkn ksihatn & kslamatn buatmu, smga ALLAH plihara khidupnmu. amiin"

~PakKaramu~ berkata...

Assalamu'alaikum Wr,Wb

Kalau kepala berdenyut pergi jumpa dotor kalau-kalau magren kalau tak ambik daun bunga raya masuk mangkuk tarok air sikit ramas sampai berlender kemuduan sapu rata kat kepala, kalau hati berdenyut itu tanda jantung ok,kalau tak da denyut ala mak nak kata apa ya

Mohd Ariff Yaakub berkata...

Jgn dok depan PC lama2 sgt ye akk.. bnyk rehat ye.. kita tau akk kuat!

kamar hati berkata...

kenapa ni kak??? rehat2 k...lapangakan fikiran tu... (",)

ONE ZABA berkata...

sakit kepala...migrain... cuba hentikan minum teh o dan nescafe serta kekacang
dulu saya gitu jugak... stop semua tu..alhamdulillah tiada lagi migrain

HABIHA69 berkata...

Syafakallah...insyaallah sembuh tu nanti cikgu...Nih mungkin cikgu kurang rehat nih...Syafakallah...amin

cendawanintim berkata...

rehat secukupnyer...

makan ubat tu!!

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

kalau tak sihat..makan ubat kak...bnyk kan rehat yer....