Hati-hati yang berdetik..

24 Nov 2008

terima kasih teman..



kakchik yang tenang dan selalu menenangkan sy bila membaca coretannya. terima kasih utk kesekian kalinya. orang berbudi kita berbahasa...orang memberi kita hargai. ini bukan award pertama yang kakchik beri. terima kasih di atas ingatan.

semua award tu telah diedit oleh ddy cool menjadi satu frame yg sgt menarik. kredit utk ddy..

~~~~~~~~~~~~~~~~~



award otak kreatif ini pula dari kak lawa... blogger dari kulim yang punya suara yg cukup lunak pada pendengaran sy. kalau baca entry dan chit chatnya di shoutbox, mgkin anda akan fikir bagaimanalah agaknya akak ni sorang...tapi cuba anda bercakap dengan beliau...waahhh...merdu sekali suara..hehee

~~~~~~~~~~~~~~~~~

ini pula dari srisufi...seoranga dik blogger yang baru sy kenali. lum sempat kenal2 interview beliau lagi. terima kasih kerana tulus menghulurkan salam persahabatan. nanti kita kenal2 mesra ya sri...



terima kasih atas ingatan..
salam mesra tulus ikhlas dari sy..



doa sy semoga perjalanan seorang teman melaksanakan hasrat murni di Sawahlunto berjalan lancar..selamat pergi dan selamat kembali..

8 ulasan:

Luth Textile berkata...

ore glamor..
meme banyok ore kasi award..
tahniah!

Tirai Hidup berkata...

suaraku??
merdu bagai katak horn hahhaha!!
Azza jgn poji banyak bangat..

Rashid berkata...

Azza,
hmmmmm tak lama lagi boleh buka "muzium - koleksi dari alam maya". Frame elok-elok. Tentu ramai pelawat datang nak nengok.. kemudian kenakan tiket rm15.00 seorang. huhh kaya. saya org pertama masuk tp free jekan. kitakan sahabat!!!!... yup!

Yanmie berkata...

waaa...bestnye..macamtulah klu kita ikhlas berkawan, secara tidak langsung kita akan disenangi..

μάγά berkata...

alhamdulillah.. dapat lagi award yang sungguh menarik... tahniah untuk kak azza..

rupanya suara kak lawa merdu ye... teringin plak nak dengar... mcm mana ye suara kak azza pula??

rasanya mesti sama merdu kan... seiring dengan senyuman manis yang sentiasa terukir..

kakchik berkata...

Cantik hasil tangan dady cool. KakChik tadi dah simpan satu. Semoga berbahagia selalu. Jangan puji banyak2...

Monkey D Luffy berkata...

tahniah

HABIHA69 berkata...

Wahh cikgu..banyaknya award...tahniahlah cikgu itulah tanda N3 cikgu mmg diminati semua orang..hik termasuk saye yg pertama kali masuk cni..penuh dgn gemerlapan..tahniah cikgu..selamat bercuti...ingat Allah selalu